Turbomann: det stemmer nok desverre det ja... Jeg var på feil sted til feil tid, og et dophue kom og slo til meg, samt ramponerte siden på bilen litt før jeg kom meg unna.. Må prioritere å få fikset dette.. men Effekt anlegg prosjektet er IKKE lagt på is. Han som sveiser for meg er på roskilde nå.. han skulle ha 1,5 ukes ferie.. så jeg regner med at vi får begynt på igjen ikke nå til helgen, men helgen etter.. om alt går etter planen..
Selve effekt potten er på plass nå. Det ble litt mer spark i motoren og litt mer lyd! Men jeg tror vi har brukt en litt for stor potte.. vi overvurderte vel MR2ens motor en del.. så jeg skal sette inn en litt mindre potte for å få mer lyd... som jeg sa, blir litt prøving og feiling før vi har den perfekte oppskriften klar

Jeg vil jo nødig stresse dette prosjektet slik at ikke alt blir 100%...
Jeg filmet litt fra det vi har gjort hittil. Det blir da "del 1 av 2". ettersom jeg må filme resten når han kommer hjem fra ferie, så setter jeg det sammen til en film, eller lage 2 forskjellige, del en og to. Det som er gjort hittil er å lage nye fester til katalysator, sveise en bøy bort til potten, og en ny bøy ut fra den, og feste på enderør på ene siden.. Har også laget fester til selve opphenget her. Så med andre ord: jeg har nå et effektanlegg med tut kun på ene siden... Dette fordi vi skjønte at vi ikke hadde nok tid, og man kan jo ikke kjøre rundt uten tut i det hele tatt, så vi bare laget en "rask" løsning, intil han kommer hjem fra ferie.
Da skal vi fjerne den siste delen og lage en ny, slik vi får på begge sider.