Japp jeg har en celica Carlos saintz ed... 1992 mod

Celica Carlos Santz 3043 og en helt streit corolla med 20v Black Top
Morten skrev:Billigste løsning er vel å bare bytte lamellen med en ny orginal, og bruke samme trykkplata. Tror prisen ligger på underkant av tusenlappen hos Toyota for denne.Bestilte ny klutch så får den i morra og da får jeg kanskje bilen ferdig i morra eller fredag
Gjertsen skrev:Synd clutsjen skulle ryke på første banekjøringa di daMorten skrev:Billigste løsning er vel å bare bytte lamellen med en ny orginal, og bruke samme trykkplata. Tror prisen ligger på underkant av tusenlappen hos Toyota for denne.Bestilte ny klutch så får den i morra og da får jeg kanskje bilen ferdig i morra eller fredag![]()
Da kan det hende jeg durrer opp te rudskogen igjen med CS'nEller så blir det jo merca te fatter da!!
jan-erik skrev:Syns det var din mr2 som kjørte.. Kameratene mine digga bilen dinGjertsen skrev:Synd clutsjen skulle ryke på første banekjøringa di daMorten skrev:Billigste løsning er vel å bare bytte lamellen med en ny orginal, og bruke samme trykkplata. Tror prisen ligger på underkant av tusenlappen hos Toyota for denne.Bestilte ny klutch så får den i morra og da får jeg kanskje bilen ferdig i morra eller fredag![]()
Da kan det hende jeg durrer opp te rudskogen igjen med CS'nEller så blir det jo merca te fatter da!!
. Syns du ellers det var gøy å kjøre på bane? Var borte hos deg når du drev og skrudde, men ville ikke forstyrre da det så ut som du hadde nok å stri med med hodet nede i motorrommet
.
mk1 black limited skrev:Synd clutchen din røyk, men den må ha vært godt sliten fra før - folk som så deg ute på banen hørte at den sluret når du komm opp forbi depotet...Ja folka lurte på om jeg hadde automatgir hehe
Hyggelig å hilse på deg forresten (det var jeg som gikk rundt med teit orange vest som du snakket med dette etter at du kom inn fra siste runde).
mk1 black limited skrev:Nei, de hadde gul vest...Du som var baneansvarlig?Jeg sto ved tårnet i depotet.