Ehhhh gidder egentlig ikke dra den diskusjonen her å, hilsen "dusten som påstod at han hadde kontroll i 250kmt"
ps. var ikke snakk om at jeg hadde full kontroll i 250kmt eller ei. det var snakk om at ingen skal komme å fortelle meg HVOR mye kontroll jeg har, mine ferdigheter er det kun JEG som kjenner til, det var det som var poenget. var ikke meninga at det skulle bli en krangle-tråd på bilforumet, men ALT blir jo krangletråder der.
åsså snakka jeg helt generelt når jeg sa at ting ser alltid mye værre ut fra en bil 200m lenger bak enn det gjør for han som faktisk tar forbikjøringa...... (aner ikke hvordan mr2`en kjørte)
til etterrettning: jeg ligger IKKE i 250++ i tett trafikk!! heller ikke tar jeg forbikjøringer i svinger eller på uoversiktlige veier! ei heller tar jeg forbikjøringer når det er KØ! (bare sånn for å rette opp intrykket folk har fått av meg som en fartsgal idiot eller noe slikt
Og ja, veiene her nede er 100sone oversiktlig vei, fysisk skille mellom kjøre-retningene, vilt-gjerde langs veien og Ingen plass de kan ha kontroll. ihvertfall der jeg klemmer pedalen flatt enkelte ganger når det ikke er noe trafikk

er heldig som har e6 rett ved + at jeg har pendla den samme veien siden 4 felten ble bygd, så jeg kjenner hver minste detalj på veien der.
mvh
kenneth
(ikke la dette bli noen krangle-tråd da, vi er alle forskjellige mennesker, med forskjellige meninger og det må vi alle klare å akseptere?)
Edit: når jeg leste tråden på bilforumet, så ser jeg at jeg kanskje var liiitt grinete å kvass og satte ting litt vel mye på spissen