TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota Celica STi

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#52333  av chris

angrykid skrev:
chris skrev:
Kaizern skrev: Hehe, får se om jeg finner frem i Tr.heim. Var der i fjor sommer, herregud som jeg rota meg bort. Brukte minst 500kr i bompenger den dagen :lol:

Kai.
du trenger jo bare betale en gang i timen da. bare å trykke på kvitteringsknappen, så får man ut lapp, som man kan dra i alle bomstasjoner den neste timen. ;)
og både svendsen og bilradiospesialisten ligger klin inntil E6 :)
Er du klar over hvor HØYT opp det er til der du skal dra den kvitteringen på de bomstasjonene i trondheim?? jeg må UT av bilen nesten for å klare det.. og det sier litt :D
du slipper å klatre opp til lastebil-boksen vet du.. du kan ta den nederste. ;) gikk helt fint det, når jeg prøvde det fra mr2'en min

#52626  av Remi

angrykid skrev:
chris skrev:
Kaizern skrev: Hehe, får se om jeg finner frem i Tr.heim. Var der i fjor sommer, herregud som jeg rota meg bort. Brukte minst 500kr i bompenger den dagen :lol:

Kai.
du trenger jo bare betale en gang i timen da. bare å trykke på kvitteringsknappen, så får man ut lapp, som man kan dra i alle bomstasjoner den neste timen. ;)
Er du klar over hvor HØYT opp det er til der du skal dra den kvitteringen på de bomstasjonene i trondheim?? jeg må UT av bilen nesten for å klare det.. og det sier litt :D
Gjelder det meg å eller? :lol:

#52649  av angrykid

chris skrev:
angrykid skrev:
chris skrev: du trenger jo bare betale en gang i timen da. bare å trykke på kvitteringsknappen, så får man ut lapp, som man kan dra i alle bomstasjoner den neste timen. ;)
du slipper å klatre opp til lastebil-boksen vet du.. du kan ta den nederste. ;) gikk helt fint det, når jeg prøvde det fra mr2'en min
Du er tynn nok til å komme deg ut av vinduet for å fixe det, det er ikke jeg. :(

feite folk burde hatt forbud mot å kjøre lave sportsbiler. :D

#52650  av Remi

angrykid skrev:
chris skrev:
angrykid skrev: Er du klar over hvor HØYT opp det er til der du skal dra den kvitteringen på de bomstasjonene i trondheim?? jeg må UT av bilen nesten for å klare det.. og det sier litt :D
Du er tynn nok til å komme deg ut av vinduet for å fixe det, det er ikke jeg. :(

feite folk burde hatt forbud mot å kjøre lave sportsbiler. :D
Hahaha neida æ har bare større vindu en du har på mr2n :mrgreen: :lol: