@lpher skrev:ikke sant?m_leikfoss skrev:hmmm ingen som har mulighet til å lage en "buyers guide" om disse bilene da?har ikke funnet det noe sted
Tror Mr. Leikfoss er inne på noe her
@lpher

hadde vært til utrolig hjelp ihvertfall
@lpher skrev:ikke sant?m_leikfoss skrev:hmmm ingen som har mulighet til å lage en "buyers guide" om disse bilene da?har ikke funnet det noe sted
Tror Mr. Leikfoss er inne på noe her
@lpher
m_leikfoss skrev:hva hadde prisen blitt på en carlos hvis man importerer selv eller via et firma?trur ikke du tjener så mye på og importere en carlos til norge.. er like greit og kjøpe dem her hjemme
ca det samme som gt4 ligger på?
kennethx skrev:fikk min for 145k for 1.5år siden, (fikk noen til å importere for meg) Den var bare gått 95k (garrantert kilometer) og absolutt null rust! Vet ikke åssen det ligger ann prismessig i forhold til i dagde ligger jo på mer en det i dag da... sett de til 170k, en til ca 150, men mest på ca 170k....
m_leikfoss skrev:hva hadde prisen blitt på en carlos hvis man importerer selv eller via et firma?Jeg betalte 152.000,- ferdig importert med skilter og alt.
Gjertsen skrev:høres bra ut, tar sikkert kontakt hvis det blir aktuelt på nyåret en gang...m_leikfoss skrev:hva hadde prisen blitt på en carlos hvis man importerer selv eller via et firma?Jeg betalte 152.000,- ferdig importert med skilter og alt.
2dager brukte han. kjenner han rektignok men bare å si ifra om du ska ha en bil importert.. han er pris gunstig og kjapp til å levere! driver rektignok ikke BARE med import, men er det han liker best. importert over 250 biler og han er 25 år gammel. han har 6år erfaring med import.