PS: hoster du opp ett bra tilbud til en kompis av meg, selv om han ikke kjører toyota hvis vi kommer innom deg til neste uke?

Han trenger nok fult outfit, tenker jeg.. HU, forsterker, bass, frontsett etc.

@lpher skrev:In my mind. har ikke knipsa noen bilder ennå. har ikke fått på plexiglass heller, siden jeg må bestille nytt (et som er større). og så skal jeg bestille to neonrør til. men jeg kan kanskje stikke ut og knipse et par kjappe bilder likevel da.chris skrev:Ja...Chris...hvor er alle bildene?!!angrykid skrev:Nei, men jeg forventer en viss åndelig tilstedeværelse av noen som til daglig ikke gjør noen tinghehe
forutenom å bygge brønn til forsterker framme uten å ta bilder!
@lpher
chris skrev:jeg har vært hobbyfotograf i masser av år, men har enda til gode å knipse kjappe bilder.. er det noe forskjell på hastighetene på bildene? Jeg mener.. kjappe kontra treige, hva er forskjellen?@lpher skrev:In my mind. har ikke knipsa noen bilder ennå. har ikke fått på plexiglass heller, siden jeg må bestille nytt (et som er større). og så skal jeg bestille to neonrør til. men jeg kan kanskje stikke ut og knipse et par kjappe bilder likevel da.chris skrev: heheJa...Chris...hvor er alle bildene?!!
@lpher
angrykid skrev:kvadratrota av fot per mikrosekund måles det ichris skrev:jeg har vært hobbyfotograf i masser av år, men har enda til gode å knipse kjappe bilder.. er det noe forskjell på hastighetene på bildene? Jeg mener.. kjappe kontra treige, hva er forskjellen?@lpher skrev: Ja...Chris...hvor er alle bildene?!!In my mind. har ikke knipsa noen bilder ennå. har ikke fått på plexiglass heller, siden jeg må bestille nytt (et som er større). og så skal jeg bestille to neonrør til. men jeg kan kanskje stikke ut og knipse et par kjappe bilder likevel da.
@lpher
Og blir hastigheten oppgitt i meter pr sekund, eller kilometer i timen? eller er det knop kanskje?
hmm.. båt tur til ei lita øy eller en holme å grille å bade.. noen som har båt i trondheimsområdet, og som vet av en holme vi kan feste på?
angrykid skrev:damn da er det kjappe bilder ass...ikke si meg at du IKKE har hørt om Munkholmen da.. da skremmer du meg..
munkeholmen? kan man kjøre bil dit, eller må man kjøre båt?
angrykid skrev: chris er konstant full, ikke plag han med bagateller, alfLMAO
angrykid skrev: PS: hoster du opp ett bra tilbud til en kompis av meg, selv om han ikke kjører toyota hvis vi kommer innom deg til neste uke?Cool...skal se om jeg kan finne frem ett par alternativer til riktig pris
Han trenger nok fult outfit, tenker jeg.. HU, forsterker, bass, frontsett etc.![]()
chris skrev:æ hyle etter hagefest i en munkholmen hagenangrykid skrev:damn da er det kjappe bilder ass...ikke si meg at du IKKE har hørt om Munkholmen da.. da skremmer du meg..
munkeholmen? kan man kjøre bil dit, eller må man kjøre båt?
@lpher skrev:Skjemmes litt for å si dette, men en 944..
Cool...skal se om jeg kan finne frem ett par alternativer til riktig prisÃ…ssen bil er det snakk om da?
@lpher
angrykid skrev: Skjemmes litt for å si dette, men en 944..LOL...det finnes MYE værre biler enn 944 da
Jeg har prøvd i alle mine år som sjåfør, å overbevise han om at toyota er det rette valget, men han vil ikke høre på meg.