TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• fest i trøndelag, kom med synspunkter

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#54025  av @lpher

chris skrev:
angrykid skrev:Nei, men jeg forventer en viss åndelig tilstedeværelse av noen som til daglig ikke gjør noen ting :D

forutenom å bygge brønn til forsterker framme uten å ta bilder! :D
hehe ;)
Ja...Chris...hvor er alle bildene?!! :D

@lpher

#54047  av angrykid

chris er konstant full, ikke plag han med bagateller, alf ;)

PS: hoster du opp ett bra tilbud til en kompis av meg, selv om han ikke kjører toyota hvis vi kommer innom deg til neste uke? :D

Han trenger nok fult outfit, tenker jeg.. HU, forsterker, bass, frontsett etc. :)

#54048  av cameleon

Faen, er jeg så dessorientert ass.... :?

#54057  av angrykid

cameleon skrev:Faen, er jeg så dessorientert ass.... :?
Og det kom fra hvor? :D hehe..

#54066  av chris

@lpher skrev:
chris skrev:
angrykid skrev:Nei, men jeg forventer en viss åndelig tilstedeværelse av noen som til daglig ikke gjør noen ting :D

forutenom å bygge brønn til forsterker framme uten å ta bilder! :D
hehe ;)

@lpher
In my mind. har ikke knipsa noen bilder ennå. har ikke fått på plexiglass heller, siden jeg må bestille nytt (et som er større). og så skal jeg bestille to neonrør til. men jeg kan kanskje stikke ut og knipse et par kjappe bilder likevel da.

#54068  av angrykid

chris skrev:
@lpher skrev:
chris skrev: hehe ;)

@lpher
In my mind. har ikke knipsa noen bilder ennå. har ikke fått på plexiglass heller, siden jeg må bestille nytt (et som er større). og så skal jeg bestille to neonrør til. men jeg kan kanskje stikke ut og knipse et par kjappe bilder likevel da.
jeg har vært hobbyfotograf i masser av år, men har enda til gode å knipse kjappe bilder.. er det noe forskjell på hastighetene på bildene? Jeg mener.. kjappe kontra treige, hva er forskjellen?

Og blir hastigheten oppgitt i meter pr sekund, eller kilometer i timen? eller er det knop kanskje?
hmm.. båt tur til ei lita øy eller en holme å grille å bade.. noen som har båt i trondheimsområdet, og som vet av en holme vi kan feste på? :D

#54069  av chris

angrykid skrev:
chris skrev:
@lpher skrev: Ja...Chris...hvor er alle bildene?!! :D

@lpher
jeg har vært hobbyfotograf i masser av år, men har enda til gode å knipse kjappe bilder.. er det noe forskjell på hastighetene på bildene? Jeg mener.. kjappe kontra treige, hva er forskjellen?

Og blir hastigheten oppgitt i meter pr sekund, eller kilometer i timen? eller er det knop kanskje?
hmm.. båt tur til ei lita øy eller en holme å grille å bade.. noen som har båt i trondheimsområdet, og som vet av en holme vi kan feste på? :D
kvadratrota av fot per mikrosekund måles det i :P

øy eller holme? Munkholmen !! ;)

#54071  av angrykid

damn da er det kjappe bilder ass... :D
munkeholmen? kan man kjøre bil dit, eller må man kjøre båt? :D

#54075  av chris

angrykid skrev:damn da er det kjappe bilder ass... :D
ikke si meg at du IKKE har hørt om Munkholmen da.. da skremmer du meg..
Vedlegg
ser munkholmen utti fjorden der.
ser munkholmen utti fjorden der.
trondh1.jpg (45.26 kiB) Vist 3474 ganger
munkholmen.jpg
munkholmen.jpg (50.96 kiB) Vist 3474 ganger

#54084  av @lpher

angrykid skrev: chris er konstant full, ikke plag han med bagateller, alf ;)
LMAO :D jeg hører at 'de sier så' :D
angrykid skrev: PS: hoster du opp ett bra tilbud til en kompis av meg, selv om han ikke kjører toyota hvis vi kommer innom deg til neste uke? :D

Han trenger nok fult outfit, tenker jeg.. HU, forsterker, bass, frontsett etc. :)
Cool...skal se om jeg kan finne frem ett par alternativer til riktig pris :) Ã…ssen bil er det snakk om da?

@lpher

#54156  av Remi

chris skrev:
angrykid skrev:damn da er det kjappe bilder ass... :D
ikke si meg at du IKKE har hørt om Munkholmen da.. da skremmer du meg..
æ hyle etter hagefest i en munkholmen hagen :D :D :D

#54167  av angrykid

@lpher skrev:
Cool...skal se om jeg kan finne frem ett par alternativer til riktig pris :) Ã…ssen bil er det snakk om da?

@lpher
Skjemmes litt for å si dette, men en 944.. :-(
Jeg har prøvd i alle mine år som sjåfør, å overbevise han om at toyota er det rette valget, men han vil ikke høre på meg.

#54180  av @lpher

angrykid skrev: Skjemmes litt for å si dette, men en 944.. :-(
Jeg har prøvd i alle mine år som sjåfør, å overbevise han om at toyota er det rette valget, men han vil ikke høre på meg.
LOL...det finnes MYE værre biler enn 944 da :D Den har nå ihvertfall sportsbilaktig layout....front engine og RWD :) Men jeg er ikke sikker på
hva det er plass til av lyd i dem...er mest vant til 911'en :)

@lpher

#54674  av Anders gullstein

Så kort oppsummert: ts-ogn treff/party på munkholmen 6-8. august.

Vi må ha en plan over hvor og når en skal møtes, få inn litt organisering. Bor i Kr.sund, så Tr.heim er ikke lengre unna enn at jeg kan ta meg en tur innom :) .

Kan sikkert bo til en kompis jeg tror jeg.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8