@lpher skrev:Easy nå gutter...pass på testosteron-nivåetæ føle at han alf e pappaen her inne.. hehehe han passe liksom på alle![]()
@lpher

@lpher skrev:Easy nå gutter...pass på testosteron-nivåetæ føle at han alf e pappaen her inne.. hehehe han passe liksom på alle![]()
@lpher
memo skrev:eg og. nåkka du plages me om dagan? sia du føl at du må provoser å lag kvalm på forumet heile tia?Hmmm...Kjenner meg ikke igjen her, må bare si det...Inrømmer at jeg har lagd noen på kanten poster, men ikke hele tiden. At dere tar dere nær av en liten kommentar er ikke mitt problem, greit jeg lagde den, men ditt valg om du tar deg nær av det eller ikke. AngryKid er en et bra eksempel, han driter i det... Og hvem nordlendinger er det som ikke snakker dritt om østlendinger og visa versa ? Det at jeg sa det, betyr ikke at jeg nødvendigvis mener det om noen eller alle. Det var en kommentar, get over it. Og jeg har ingen spesielle problemer om dagen som jeg kan komme på...Takk for oppmerksomheten, det gleder meg at dere tenker på meg...Og som jeg sa, skal tenke meg om nøye før jeg sier noe som kan være provoserende heretter, så slipper dere å irritere dere så fælt...
endel folk som bynn å bi lei av deg no.
mr.two skrev:Altså du e sikkert en kjempe fyr, men det er en del folk som er så utrulig lei de provoserende innleggene du har hatt av og til.. kansje tenke 2 ganger før man skrivermemo skrev:eg og. nåkka du plages me om dagan? sia du føl at du må provoser å lag kvalm på forumet heile tia?Hmmm...Kjenner meg ikke igjen her, må bare si det...Inrømmer at jeg har lagd noen på kanten poster, men ikke hele tiden. At dere tar dere nær av en liten kommentar er ikke mitt problem, greit jeg lagde den, men ditt valg om du tar deg nær av det eller ikke. AngryKid er en et bra eksempel, han driter i det... Og hvem nordlendinger er det som ikke snakker dritt om østlendinger og visa versa ? Det at jeg sa det, betyr ikke at jeg nødvendigvis mener det om noen eller alle. Det var en kommentar, get over it. Og jeg har ingen spesielle problemer om dagen som jeg kan komme på...Takk for oppmerksomheten, det gleder meg at dere tenker på meg...Og som jeg sa, skal tenke meg om nøye før jeg sier noe som kan være provoserende heretter, så slipper dere å irritere dere så fælt...
endel folk som bynn å bi lei av deg no.