TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• NøkkelbÃ¥nd med Toyota logo og klubens webadresse pÃ¥.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

Er du interessert i nøkkelbånd?

Ja
54
83%
Nei
11
17%

#54246  av @lpher

Easy nå gutter...pass på testosteron-nivået 8)

@lpher

#54255  av Remi

@lpher skrev:Easy nå gutter...pass på testosteron-nivået 8)

@lpher
æ føle at han alf e pappaen her inne.. hehehe han passe liksom på alle 8)

#54259  av mr.two

memo skrev:eg og. nåkka du plages me om dagan? sia du føl at du må provoser å lag kvalm på forumet heile tia?
endel folk som bynn å bi lei av deg no.
Hmmm...Kjenner meg ikke igjen her, må bare si det...Inrømmer at jeg har lagd noen på kanten poster, men ikke hele tiden. At dere tar dere nær av en liten kommentar er ikke mitt problem, greit jeg lagde den, men ditt valg om du tar deg nær av det eller ikke. AngryKid er en et bra eksempel, han driter i det... Og hvem nordlendinger er det som ikke snakker dritt om østlendinger og visa versa ? Det at jeg sa det, betyr ikke at jeg nødvendigvis mener det om noen eller alle. Det var en kommentar, get over it. Og jeg har ingen spesielle problemer om dagen som jeg kan komme på...Takk for oppmerksomheten, det gleder meg at dere tenker på meg...Og som jeg sa, skal tenke meg om nøye før jeg sier noe som kan være provoserende heretter, så slipper dere å irritere dere så fælt...

#54266  av Kjelliken

:? :( :? :shock: :) :o :) :D :lol:

Jau dette er vel mine utrykk etter lesing av denne posten og nå tilbake til topic.. Jeg kan gjerne tenke meg en slik mes TS-OGN.NO på. Det hadde vert kult det selv om den koster 60 spenn... morro med dings bomser vet du :roll:

Er liksom bare små penger her i olje landet vårt og de 60 kr hadde jeg sikkert brukt på annet stasj hvis ikke. flink til å bruke penger på masse rart jeg :oops:

Men ja I'm in :wink:

Kom an igjen mr two du er vel in du og?? :wink: :wink: :wink:

#54267  av mr.two

Kjelliken skrev:
Kom an igjen mr two du er vel in du og?? :wink: :wink: :wink:
He,he...selvfølgelig er jeg med ! MÅ jo bare ha en sånn super duper funky key chain jeg også !

#54276  av sindrejl

Im in.. 60spenn er ikke værre en en grandiosa og en potetgullpose mindre ;)

Må bare si meg litt enig med mr.two her nå.. har jo laget litt på kanten poster, men den isted var da ikke særlig provoserende akkurat.. ta det som en spøk/ironi eller rett og slett ikke bry dere om dere skulle blitt fornærma ;)

#54279  av @lpher

Jeg skal ha ihvertfall...just for the hell of it! :)

@lpher

#54286  av Goose

60kr er jo ikke mye.
vi selger disse på jobben til 79kr, og du kan få noe som ligner (men er smalere band på og dårligere utføring) på til 49 på bokhandel med barbie på eller ole brum. :wink:

#54290  av Dan-Ørjan

Tar en jeg å! fikk nettopp ødelagt en sånn billigvariant her :roll: , bare flask at ikke nøkklene kom bort.
også er d jo kult med klubblogo da 8)

#54295  av Goose

De som vil ha stem ja i pollen, men ikke stem 2 ganger så lenge du ikke vil ha 2 nøkkelbånd.

Jeg bruker pollen til å se hvor mange som er interesert.

#54296  av The Doctor

Jeg skal ha en jeg også..

Vi får se om den er kulere en Yamaha bånde som jeg har da......

#54300  av sindrejl

selger du med barbie også? :P :P

#54318  av chris

siden alle andre skal ha, så må vel jeg også :P :D

#54348  av Remi

mr.two skrev:
memo skrev:eg og. nåkka du plages me om dagan? sia du føl at du må provoser å lag kvalm på forumet heile tia?
endel folk som bynn å bi lei av deg no.
Hmmm...Kjenner meg ikke igjen her, må bare si det...Inrømmer at jeg har lagd noen på kanten poster, men ikke hele tiden. At dere tar dere nær av en liten kommentar er ikke mitt problem, greit jeg lagde den, men ditt valg om du tar deg nær av det eller ikke. AngryKid er en et bra eksempel, han driter i det... Og hvem nordlendinger er det som ikke snakker dritt om østlendinger og visa versa ? Det at jeg sa det, betyr ikke at jeg nødvendigvis mener det om noen eller alle. Det var en kommentar, get over it. Og jeg har ingen spesielle problemer om dagen som jeg kan komme på...Takk for oppmerksomheten, det gleder meg at dere tenker på meg...Og som jeg sa, skal tenke meg om nøye før jeg sier noe som kan være provoserende heretter, så slipper dere å irritere dere så fælt...
Altså du e sikkert en kjempe fyr, men det er en del folk som er så utrulig lei de provoserende innleggene du har hatt av og til.. kansje tenke 2 ganger før man skriver :wink:

#54351  av Goose

tror vi må roe ned posten litt.
chris legger du ut noen damer? (har ikke Pcen min på nett ennå)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12