2 FAST 4U skrev:Har mine forsikringer hos Gjensidige NOR. På Supra betaler jeg 6.400.- pr år. På denne bilen har jeg 70% bonus, 16.000 km årlig kjørelengde og 4.000.- i egenandel ved kaskoskade.
Ikke så ille å forsikre en Supra
Ivar skrev:Mottatt.Det stemmer.
Japanske biler har vel ikke tåkelys bak?
MR2turbo skrev:Det er jo greit at bilene er billige i japan, men tenk deg så frustrerende å ha en supra og sitte på feil side å kjøre den!Til bomringen har man autopass, skal man på mac donalds kan man gå inn og bestille.
Der ligger du bak en lastebil g vil forbi, men det går ikke for du sitter på feil side å kjører så du får bare vente til du tilfeldig kommer til ett punkt på veien der du ser...ellers så har du det med alle bommene de setter opp i norge... blir mye strekking over i andre siden...
Spør du meg ville jeg kjøpt en bil jeg hadde råd til, med rattet på rett side... om det ikke er en modell som kun leveres høyrestyrt, da...
gabberguy skrev:Ot: Hva betaler dere med supra i forsikring? skal sjekke det opp med forsikringselskap hvis det blir aktuelt, men ble bare litt nysgjerrig nåÆ hørte på forsikring på en supra 94 mod. måtte ut med 190.000 kr for 20.000km. 19 år og 20%bonus. altså det e helt sinnsykt. hørte på mr2 også der sku dem ha 90.000 på samme kriterier. så æ må vell vente til æ fylle 25 eller ka den grensa e påHvis man får et brukbart eksemplar i Japan for ca 70k så kanskje jeg skal sette surpra opp på handlelista mi