TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kamelonen SW20 ,-edit- har fÃ¥tt pÃ¥ vinterpels :)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#54332  av MR2turbo

Jeg skal lage et scoop under bilen sånn at lufta blir kald og at det isoler mot varmestråling fra pottene, så det blir tatt vare på ;)
Har kjøpt et par kvadrat med alu-plate for å bygge sånt med... og så går jeg kansje på med dobbel plate over eksosen med isolasjonsmatte i mellom...

Bestillte TRD trykkplate og TRD metalface clutch disc (3 "pucker") + nye dyser for et par deger siden.. ser ut til at jeg har de delene før Streetmeet 13.august hvertfall :)

Men nå stikker jeg til DK for å hente et sw20 clip og en 300zxtt motor.. så da blir det ikke gjort no før til uka... ;)

#54344  av jan-erik

MR2turbo skrev:Jeg skal lage et scoop under bilen sånn at lufta blir kald og at det isoler mot varmestråling fra pottene, så det blir tatt vare på ;)
Har kjøpt et par kvadrat med alu-plate for å bygge sånt med... og så går jeg kansje på med dobbel plate over eksosen med isolasjonsmatte i mellom...

Bestillte TRD trykkplate og TRD metalface clutch disc (3 "pucker") + nye dyser for et par deger siden.. ser ut til at jeg har de delene før Streetmeet 13.august hvertfall :)

Men nå stikker jeg til DK for å hente et sw20 clip og en 300zxtt motor.. så da blir det ikke gjort no før til uka... ;)
Intercooleren kommer nok til å få bra kjøling da :-). Blir vel nesten også en slags diffuser funksjon da, når du får sugd lufte opp der bak under bilen. Grei bieffekt det å få litt bedre marktrykk bak også :-) .

PS: Sjekk med Egon om har har noen brukte coilover kit til MR2 MK3 også da. En bakpart/delebil av en turbomodifisert MK3 hadde heller ikke vært å forakte om prisen er OK. Bilen min er ikke lenger til salgs :wink:
Sist redigert av jan-erik den 29 jul 2004 20:19, redigert 1 gang totalt.

#54359  av angrykid

jan-erik skrev:
MR2turbo skrev:Jeg skal lage et scoop under bilen sånn at lufta blir kald og at det isoler mot varmestråling fra pottene, så det blir tatt vare på ;)

Intercooleren kommer nok til å få bra kjøling da :-). Blir vel nesten også en slags defuser (ikke sikker på hvordan det skrives) funksjon da, når du får sugd lufte opp der bak under bilen. Grei bieffekt det å få litt bedre marktrykk bak også :-) .

PS: Sjekk med Egon om har har noen brukte coilover kit til MR2 MK3 også da. En bakpart/delebil av en turbomodifisert MK3 hadde heller ikke vært å forakte om prisen er OK. Bilen min er ikke lenger til salgs :wink:

Sweeeeet, jan erik! :D

da regner jeg med at vi ser deg på gatebil den 13 da? :D kule ting det, vettu..

#54367  av chris

angrykid skrev: Sweeeeet, jan erik! :D

det er ikke gatebil den 13.august, men street meet som arrangeres av High Octane og bilforumet.net og crazytuning. men jan erik, du kommer ja? ;)

#54377  av angrykid

chris skrev:

det er ikke gatebil den 13.august, men street meet som arrangeres av High Octane og bilforumet.net og crazytuning. men jan erik, du kommer ja? ;)
bomma litt på den, ja :D my bad.

#54385  av jan-erik

chris skrev:

Kanskje. Kona har termin 2. september, så bør holde meg litt i nærheten for å si det sånn. Har dessuten vært mye farting ifm bil i år, og skal på sprintcup/banekjøring til tirsdag igjen, samt kjøring på Rudskogen neste søndag. Så for se, men har veldig lyst.

#54390  av chris

jan-erik skrev:
chris skrev:

Kanskje. Kona har termin 2. september, så bør holde meg litt i nærheten for å si det sånn. Har dessuten vært mye farting ifm bil i år, og skal på sprintcup/banekjøring til tirsdag igjen, samt kjøring på Rudskogen neste søndag. Så for se, men har veldig lyst.
lenge fra 13.august til 2.september ;) er bare en dag og kveld, og ingen banekjøring. bare utvalgte som skal kjøre quartermile. tror det blir dritshow. kort vei for deg da ;)

#54432  av Speeder

jan-erik skrev:
chris skrev:

Kan hun ikke bli med da? Hvis formen er tilstede for det såpass nærme termin da. Her skal du jo ikke kjøre selv, så da kan hun jo se på :wink:

#54873  av nyman

Ballt bygge. Ska bli interesant å se hur det kyler med luften underifrån då jag har gjort tvärt om. Gillar din färg mycket. :D

#55331  av MR2turbo

Starta opp motoren i går med Lånt turbo fra Kaz i Danmark :)
Men ulydene var der fortsatt, og det høres veeldig ut som råde-bank... så tror jeg muligens at jeg har grilla et par stempel litt for mye og.... :?
Så jeg blir nok fortsatt lite på forumet og mye i garasjen...
River ut motoren i morra og satser på å åpne den i løpet av helga...

Blir nok noe bygging med edle deler fremover i bunn av motoren og da...
må ha noe som er litt skuddsikkert. :wink:

Har forresten glemt kameraet hver dag så det har ikke blitt noen bilder.

jan-erik skrev:Intercooleren kommer nok til å få bra kjøling da :-). Blir vel nesten også en slags diffuser funksjon da, når du får sugd lufte opp der bak under bilen. Grei bieffekt det å få litt bedre marktrykk bak også :-) .

Egon hadde ikke noe sånt desverre... ;) men skal du ha det kan jeg jo prøve å skaffe det til deg, gjennom han...

Holder på å lage scoop under bilen og regner med at det kommer til å bli litt diffuser virkning av det... skal støpe det i glassfiber... er ferdig med formen nå...
nyman skrev:bygge. Ska bli interesant å se hur det kyler med luften underifrån då jag har gjort tvärt om. Gillar din färg mycket. :D
ja blir spennende å se.. benytter ram air under bilen og undertrykket som dannes bak, til å trekke gjennom lufta.

Men må ut på verkstedet nå... mekke mekke....

forresten, GT30 kitet mitt er under produksjon og er forhåpentligvis ferdig om en uke eller to... :D
Bilde
Sist redigert av MR2turbo den 05 aug 2004 17:06, redigert 1 gang totalt.

#55333  av chris

MR2turbo skrev:Men må ut på verkstedet nå... mekke mekke....
husk kamera nå da ;)

#55334  av MR2turbo

skal jeg gjøre ;)

#55338  av bose

Blir bra det der. Lykke til ;)

#55344  av Amund

blir rått!!

ikke lenge før jeg må ta en tur nedover ser jeg.. :roll:

#55501  av Kjelliken

:D Steike rått bare sitter her og sikler på alt du gjør.. Og håper økonomien min snart er på vei opp slik at jeg kan få en syk maskin i min lille cs :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 49