Jeg skal lage et scoop under bilen sånn at lufta blir kald og at det isoler mot varmestråling fra pottene, så det blir tatt vare på 
Har kjøpt et par kvadrat med alu-plate for å bygge sånt med... og så går jeg kansje på med dobbel plate over eksosen med isolasjonsmatte i mellom...
Bestillte TRD trykkplate og TRD metalface clutch disc (3 "pucker") + nye dyser for et par deger siden.. ser ut til at jeg har de delene før Streetmeet 13.august hvertfall
Men nå stikker jeg til DK for å hente et sw20 clip og en 300zxtt motor.. så da blir det ikke gjort no før til uka...

Har kjøpt et par kvadrat med alu-plate for å bygge sånt med... og så går jeg kansje på med dobbel plate over eksosen med isolasjonsmatte i mellom...
Bestillte TRD trykkplate og TRD metalface clutch disc (3 "pucker") + nye dyser for et par deger siden.. ser ut til at jeg har de delene før Streetmeet 13.august hvertfall

Men nå stikker jeg til DK for å hente et sw20 clip og en 300zxtt motor.. så da blir det ikke gjort no før til uka...

Markus

'91 Kamelonen MR2 turbo m. 3gen 3S-GTE
'97 MR2 (Hardtop-prosjekt) m. Nissan VQ35DE
'01 Hiace m. V8 turbo 1UZ-FTE
'04 Land Cruiser 120 SWB 1KD-FTV

'91 Kamelonen MR2 turbo m. 3gen 3S-GTE
'97 MR2 (Hardtop-prosjekt) m. Nissan VQ35DE
'01 Hiace m. V8 turbo 1UZ-FTE
'04 Land Cruiser 120 SWB 1KD-FTV