teit , og jeg føler litt skremt av alt som har skjedd på veiene i det siste .. særlig det som har blitt fremmet her
når det gjelder promille er det like farlig som å kjøre søvnig.
Jeg synes det var helt ok at veldig mange reagerte på at jeg satt meg i bilen og kjørte hjem lørdag i juni , det skal dere bare forsette med! ja da snakker jeg om de herfra

.. men de fleste sa " ahh da så .. " når jeg svarte at det var omtrent 4-5-6 timer siden jeg hadde tatt meg to flasker med pils. Jeg har en annen holdning til slikt , jeg føler jeg kan ta 2 pils og vente så lenge før jeg kjører hjem igjen , og det pga av at jeg har tidligere sjekket at jeg har vært fri for promille før jeg har satt meg i bilen og kjørt hjem. De fleste tilfellene jeg har bedt en politipatrulje om å promilleteste meg fra en middag på byen med vin eller pils, har jeg blåst grønt. tidligs sent mai i år. Det har vært 1 gang der jeg blåste gult 3 ganger, og da har jeg og følget mitt gått oss en lang tur og bablet før vi returnerte til bilen ( times tid ). Men det betyr ikke at dere skal slutte å bry dere om jeg sier at det er mange timer siden, det er helt fint at dere gjorde det i juni .. jeg tok egentlig utgangspunktet jeg flere ganger har testet meg , og følte meg meget kvikk til å begi meg ut på den 3 timer lange turen hjem.. men om noen sa at det ikke holdt, ville jeg selvsagt vurdert å vært med på byen og over natten.
Jeg liker ett glass vin til maten , ganske ofte blir jeg bedt på det , og ganske ofte tar jeg bilen .. og ganske ofte blir jeg sittende i mange timer etter siste slurken før jeg drar hjem. Og det er vel ikke bare meg som har den holdningen , men å være sikker på at man ikke har promille er værre , og jeg anbefaler å blåse før man drar hjem

.. man får kjøpt ganske presise promilletestere til privat bruk, og det er ikke ment for at du skal teste hvor full du er før du kjører bil .. tvert imot ..
Ta ansvar gutter
btw .. jeg ble mobbet for Ændalpilsen forrige helg .. og det stammet selvsagt fra juni .. jeg har kjørt med dem i hele sommer under panseret! ;P
Reinkarnasjon
-
En lotus Espirit Wannabe som står på leca og ser halv 5 ut!

- Quoc