Noen som har byttet wastegate på en carlos før? Trur min har gjort jobben sin nå. Får kun ladet 0,95 bar. Noen ganger lader den 1 bar på 4 og 5 gir. Vet man får nye for ca 1300 riksdaler. Det jeg da lurte på om det er mulig og få ut wastegaten uten og ta ut turboen. Det er en møkkajobb jeg vet alt om etter grenrørbytte. Det er vist ikke mulig og overhale den som sitter der orginalt når den er så gammel. Før hadde jeg jo null problem med og få fuelcut slik at tenna satt klistra i rattet og snusen sprutet i frontruta. Om jeg kjører uten bc så lader bilen kun 0,5 bar og da går den jo som en bøtte møkk. Så det tyder jo på at problemet ligger i wg min. Noen som har samme problemet? Husker ikke om jeg skrev det før. Men bilen daua helt her for et par uker siden. Var coil som sa takk for seg. Etter og ha fått ny coil ble bilen helt ny og all nøkking da ladetrykket kom er borte. Var som og få 100 hk xtra oxo, biln går mye bedre nå en før på samme ladetrykk.
91 auda 90 quattro 20v
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000