Hei igjen, ser at dere faktisk liker bilen, og har litt forskjellige meninger og det er fullt forståelig. Var ordntli i tvil sjøl om jeg skulle kjøpe widebody kit eller ikke.
Men for å svare på noen spørsmål, så er det momo ratt som sitter på, skal lete fram noen bilder innvendig av bilen etterpå, har en hel haug liggende.
Og jeg har gjort all jobben på bilen selv.
Jeg kjøpte bilen i februar i år, og da hadde bilen stått i 4år pga kollisjonsskade i fronten, radiatoren var knust, kondensator til airconditon var mos, støtfanger, blinklys, tåkelys alt var most. Og bilen var litt skjev i rammevangene.
Bilen ville ikke engang starte når jeg kjøpte den, så en liten stund var jeg redd jeg hadde kjøpt katta i sekken. Men for å si det på en veldig pen måte så var det mange kvelder som jeg hadde lyst til å tuppe til bilen og gi f.... . Men til slutt fikk jeg den til å gå, og da kom lysta tilbake igjen.
Mest morro var faktisk å få stylinga, den fyllte opp en hel tilhenger, og den er ett sannt hel.... å sette på, bare tanklokket alene holdt jeg på i 1,5 dag med. Bare for å få det til å fungere som originalt.
Det er sinnsykt mye jobb å få dette på bilen og samtidig se bra ut.
Skal forresten finne fler bilder etterpå å legge ut, men vil dere ha bilder før eller etter lakkering??