hmmm... lenge siden jeg har vært på nett her nå...

MÃ¥ vel komme med en liten stor oppdatering...
Har stått og modifisert fuel-rail i dag.. sånn at den tåler flow fra de store dysene.. legger ved ett lite bilde...
Ellers så har jeg støpt scoopet under IC'n og fått det på plass i kveld, samt lagt opp strøm og styring til de to IC-viftene... nå skal de virke sånn at de enten går sammen med motor-rom vifta eller blir "tvangs-styrt" fra en bryter inni bilen....
SÃ¥ har jeg bytta alle kontaktene til dysene, med nye som passer de store, og kobla bort den orginale "injector-resistor" pakka...
Dekselet mellom lyktene bak er frest ut og gitter montert, for å få ut IC-kjølelufta. samt lakkert det og litt på lyktene for å få det til å matche... tror det blir litt frekt.. venter med å legge ut bilder av det til jeg har på bakfangeren og bagasjeromslokket. ser litt halv-ferdig ut ellers...
Så bestillte jeg Aeromotive fuel pumpe som holder til 800hk efi turbo... ...og Aeromotive FPR, som er 1:1 progressiv ved boost. ble liggende og gruble litt her en natt så jeg fant ut at jeg må modifisere hele fuel-systemet og det er noen av komponentene.. I tillegg må jeg dimensjonere opp alle fuel rør og slanger til å matche resten.
ellers så har det jo gått med endel tid til vasking/pussing av deler og nesten alle små deler til motoren er nå glassblåst og lakket.. blokka gjenstår å lakke men den tror jeg at jeg skal få tatt i morra...
legger ut noen få bilder... og kom gjerne med tilbakemeldinger... eller gode ideér

Markus

'91 Kamelonen MR2 turbo m. 3gen 3S-GTE
'97 MR2 (Hardtop-prosjekt) m. Nissan VQ35DE
'01 Hiace m. V8 turbo 1UZ-FTE
'04 Land Cruiser 120 SWB 1KD-FTV