TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da er jeg pÃ¥ utkikk etter MK2 :)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #59463  av MRQuoc

Livet har vært hardt, beslutninger er tatt.

Jeg ser at jeg aldri kommer til å ha tid til å fikse opp min gamle MR2, derfor må jeg nok kjøpe meg en ny bil, som tåler litt mer vinter, er nyere , har 2 seter og heter forsatt MR2.
Og ja vi har vel hatt flere tråder om folk som ønsker seg Mr2, og som vi sitter å forklarer hva man skal være ops! på ;) .. og jeg skal jo ikke være dårligere enn de "nye" medlemene på akkurat det punktet, så jeg måtte jo lage egen tråd om akkurat dette :) ..

Jeg ønsker innspill fra medlemer som "vet om en" som skal selge sin MK2 eller har kommet over en som står i en forretning, og ja jeg bruker hyppig nettsider ;) .. men jeg prøver å få full oversikt.. Selvfølgelig prøver jeg å legge pengene hos en som sårt trenger det privat.. men etter forrige kjøp .. har jeg meget liten lyst til å gjøre det.. men det kan hende jeg ikke har forandret meg på det punktet helt :)

Kriteriene er vel så mangt, jeg ønsker en 93+ modell .. og med det lukes vel veldig mange ut. Og en makspris på 140 - 150 gjør vel 95+ modellene ut av den listen .. og da er det veldig få biler igjen tenker jeg ;) .. helst svart farge også og da står det bare til nå en eneste en i norge med de kriteriene akkurat nå .. -> http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... late=tgbil ..

noen andre ?

#59531  av Stian

Kjøp min da..... :shock:

#59565  av MR2Espen

Kjøp min! men jeg har gul farge da :twisted:

#59566  av Christian

Hvor mye skal du ha for bilen din egentlig, litt nyskjerrig :)

#59600  av MRQuoc

strengt tatt stian , bilen din er vel ikke helt vinterbil ? ;p
Jeg skjønner jo at du trenger en med flere seter og som Christian spør .. prisen ? ;p .. jeg har jo egentlig mest lyst på en som er nyere, men grr.. gr... bilen din frister jo litt da ;p

#59626  av sindrejl

du følger ikke med på poster mrq? se på kjøp salg;
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... highlight=

råfin

#59661  av MRQuoc

joda sindre .. jeg følger med :p

#59699  av Stian

Christian skrev:Hvor mye skal du ha for bilen din egentlig, litt nyskjerrig :)
:? Mye kan jeg få tror du da???

Rundt 140-150 ett sted som den står. :?
Det meste av slite deler er jo nytt.
Men det er å finne den person som kjøper en modda GTi da....
:idea: Godkjent ehhh

#59700  av Stian

MRQuoc skrev:strengt tatt stian , bilen din er vel ikke helt vinterbil ? ;p
Jeg skjønner jo at du trenger en med flere seter og som Christian spør .. prisen ? ;p .. jeg har jo egentlig mest lyst på en som er nyere, men grr.. gr... bilen din frister jo litt da ;p

Det er en kjempe bil på vintern da :lol:
Som snø plog 8)

Kan jo sette på orginal front da, på vintern. jeg har den oppe i dalen ett sted. Christian låner den så han får brukt bilen sin. kjekkt med samme farge på bilen. :lol:

#59820  av Christian

Stian skrev:Det er en kjempe bil på vintern da :lol:
Som snø plog 8)

Kan jo sette på orginal front da, på vintern. jeg har den oppe i dalen ett sted. Christian låner den så han får brukt bilen sin. kjekkt med samme farge på bilen. :lol:
Jepp :)
Men om den blir brukt så mye er en annen sak, bilen er ikke flyttet en meter siden jeg kom hjem etter treffet i Drammen :lol: Alarmen slutta og blinke tidlig i forrige uke, så det er vel på tide at jeg triller den inntil en stikkontakt :wink:

140-150 må du da få for bilen din, alltids en eller annen som ikke har betenkligheter med det.