Livet har vært hardt, beslutninger er tatt.
Jeg ser at jeg aldri kommer til å ha tid til å fikse opp min gamle MR2, derfor må jeg nok kjøpe meg en ny bil, som tåler litt mer vinter, er nyere , har 2 seter og heter forsatt MR2.
Og ja vi har vel hatt flere tråder om folk som ønsker seg Mr2, og som vi sitter å forklarer hva man skal være ops! på
.. og jeg skal jo ikke være dårligere enn de "nye" medlemene på akkurat det punktet, så jeg måtte jo lage egen tråd om akkurat dette
..
Jeg ønsker innspill fra medlemer som "vet om en" som skal selge sin MK2 eller har kommet over en som står i en forretning, og ja jeg bruker hyppig nettsider
.. men jeg prøver å få full oversikt.. Selvfølgelig prøver jeg å legge pengene hos en som sårt trenger det privat.. men etter forrige kjøp .. har jeg meget liten lyst til å gjøre det.. men det kan hende jeg ikke har forandret meg på det punktet helt 
Kriteriene er vel så mangt, jeg ønsker en 93+ modell .. og med det lukes vel veldig mange ut. Og en makspris på 140 - 150 gjør vel 95+ modellene ut av den listen .. og da er det veldig få biler igjen tenker jeg
.. helst svart farge også og da står det bare til nå en eneste en i norge med de kriteriene akkurat nå .. -> http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... late=tgbil ..
noen andre ?
Jeg ser at jeg aldri kommer til å ha tid til å fikse opp min gamle MR2, derfor må jeg nok kjøpe meg en ny bil, som tåler litt mer vinter, er nyere , har 2 seter og heter forsatt MR2.
Og ja vi har vel hatt flere tråder om folk som ønsker seg Mr2, og som vi sitter å forklarer hva man skal være ops! på

Jeg ønsker innspill fra medlemer som "vet om en" som skal selge sin MK2 eller har kommet over en som står i en forretning, og ja jeg bruker hyppig nettsider

Kriteriene er vel så mangt, jeg ønsker en 93+ modell .. og med det lukes vel veldig mange ut. Og en makspris på 140 - 150 gjør vel 95+ modellene ut av den listen .. og da er det veldig få biler igjen tenker jeg

noen andre ?
Reinkarnasjon
-
En lotus Espirit Wannabe som står på leca og ser halv 5 ut!

- Quoc
-
En lotus Espirit Wannabe som står på leca og ser halv 5 ut!

- Quoc