TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bergensere: Kjøring pÃ¥ EikÃ¥s 15. september. NÃ¥ pÃ¥melding!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#60084  av Kjelli

BARE FEM DAGER IGJEN :!: :!: :!: :!: :!: :!:

#60086  av CelicaTurbo

hehe, husk at det også er kjøring i regi av Esso Kickers nå i morgen (søndag), koster 250,- om jeg husker rett, og er tre "heat" med tidtagning :)

#60300  av Kjelli

BARE TRE DAGER IGJEN :!: :!: :!:

(La oss håpe vi får finere vær enn det det er i dag)

#60310  av CelicaTurbo

litt finere vær hadde vært greit ja, men det gikk greit å kjøre på Eikås i regi av Esso Kickers i dag.. til tider mye vann på banen men det ble ikke så forferdelig glatt av den grunn, og med stor paraply var det meste av ventetiden reddet. Det var lengre perioder med opphold også så ille ble det ikke :)

#60643  av Rolla_RS

Ser på værmeldingen at det er meldt sol og pent vær til i morgen. Dette kan jo bare ikke passe bedre. Har regnet i en uke nå, så kommer det en dag med sol og det er dagen vi skal kjøre. Kan det bli bedre!

#60651  av CelicaTurbo

hehe, for min del kunne det like gjerne ha regnet så lenge det ikke var alt for ille.. mer underholdende kjøring da :)

#60652  av Rolla_RS

De er igrunn sant. Men litt kjekkere å kunne stå ute å se på uten å måtte ha på seg dykkerutstyr. Dessuten er det like kjedeli å se på framhjulstrekk uansett føre :cry:

#60656  av CelicaTurbo

neida, korte fremhjulstrekkere logrer villig på rompa dem :wink: Men men, som du sier er det mye mer vennlig for dem som ser på å slippe å stå i regn, så det er bare fint at det blir godvær :)

#60663  av Amund

det vet vel "snurre" alt om?? :lol: :lol: :lol:

#60667  av Kjelliken

:D snurre kan helt sikkert bekrefte det :wink:

#60751  av Kjelliken

:D Da er det bare og skifte hjulene mine så er jeg på vei ut til banen....

Preiks der alle sammen... som kommer da selvfølgelig.. :lol:

#60823  av kennethx

Det ble mye kjøring gitt! drit fett! dette må gjentas :D

#60833  av Mr2 Mk2

Hvem var gutta med kamera rundtom?er interisert i det som er å oppdrive av film?

#60838  av Remi

blei lagt ut en film i går trur det va i fra dette arangemanget, på IRC kanalen. skal vell være mulig og få lasta den opp på FTP servern ?

#60843  av Rolla_RS

Dette var artig. Kjempe flott at alle fikk kjøre så mye som vi fikk. Spesiellt for oss som ikke hadde kjørt på en bane før. Dette gav helt klart mersmak. Stiller helt klart opp neste gang også! Men det hadde vært artig å sett film av seg selv når man ratter som om man skulle fått betalt for det!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7