TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bergensere: Kjøring pÃ¥ EikÃ¥s 15. september. NÃ¥ pÃ¥melding!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#60889  av Turbotrille

Dritfett.
1 gir på automaten rundt hele banen, med toppfart på over 80 på slutten av langstrekket. :D :D :D

Koste meg skikkelig, kunne godt tenkt meg Å fått kjørt MYE mer. :?

Kommer nok ikke til å bli stående å se på så lenge før jeg kjører neste gang altså. 8)

Men da blir det uansett med bedre stoler og 4 punkt seler, om jeg kjører G'Opel, eller Supra. :D :D :D

#60902  av spkstrp

jepp, det var sinnsykt gøy :D Det eneste kjipe er at neste gang har jeg ikke bil som duger lenger ;)

Det dukker vell opp linker til bilder her inne på forumet også regner jeg med..

#60907  av Kjelli

Må bare si meg enig i alle superlativene og godordene som kommer frem nå. Kjøringen i går kveld var helt vanvittig gøy. Dette må ikke bli siste gangen ihvertfall. En kjempetakk til dere som organiserte dette. Moro å treffe en del av folkene her innenfra var det også. Nå gleder jeg meg bare til neste gang, og i kveld blir det bilvask.........

#60908  av Kjelli

Hvor mange av de som deltok i går er forresten ikke representert her på ts-ogn?? Tenker da på alle oplene, saben, volvoen og subaruen????

#60924  av Turbotrille

Kjelli skrev:Hvor mange av de som deltok i går er forresten ikke representert her på ts-ogn?? Tenker da på alle oplene, saben, volvoen og subaruen????
Jeg kjørte Opel, men er registrert her inne. :D

#60926  av CelicaTurbo

Jeg mener vel halvparten var folk registrert på ts-ogn, og resten var inviterte :)

Et par fra evo.no tok en del bilder som ventet:

http://www.evo.no/index.php?name=PNphpB ... pic&t=2212

Og teaser fra en kommende film fra treffet:

http://www.evo.no/index.php?name=PNphpB ... pic&t=2214

Men, det var jo flere med kamera utpå plassen så det kommer gjerne mer film om folk redigerer det :)

#61517  av Kjelli

Venter i spenning :shock:

#61522  av CelicaTurbo

ja jeg har ikke sett noe mer til film, men han som produserte teaseren har ihvertfall tenkt å sette sammen noe mer etterhvert..

#61673  av Erlend

Tøffe bilder :) Så ut til at dere hadde det skikkelig kult! Moro å se at så mange Toyotaer var tilnærmet nyvaska...hehe. Men hva var dealen med Toyota Sportsbil Club Norge?

#61674  av CelicaTurbo

Åh, den klubben, vel, jeg vet ikke hvorfor han er medlem der men han fant vel dem først tenker jeg ;)

Ellers, nyvasket? Jeg har ikke vasket min bil siden landstreffet i juni :oops:

#61759  av kennethx

hallo, du bor jo i bergen, vasker bilen hver dag du =P

#61779  av Kjelliken

:D der sa du noe Kenneth hmm skal bare en kjapp tur ut og hive noe bil shampoo på bilen så er den rein til i morgen tidlig.

Ganske enkelt genialt.. :roll:

#61788  av kennethx

noe nytt på film fronten forresten.....du kan bare se teaseren så mange ganger før du har lyst på mer mer mer! :D

#61791  av spkstrp

kennethx skrev:noe nytt på film fronten forresten.....du kan bare se teaseren så mange ganger før du har lyst på mer mer mer! :D
2nd that :D

#61805  av @lpher

Vi vil se film! :D

@lpher
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7