TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• endelig fÃ¥tt førstebil min....

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#63172  av Remi

TurboKnut skrev:Sarpebil :D :D
Har sett den svinse rundt her...
Gratulerer så mye.
Eneste minuset for min del må være dekorasjonen på sidene men dette
er en smak sak da! ellers så så den pen ut.Grattis med fin bil da :wink:

#63188  av Erlend

Sier meg enig med Chris angående sideskjørtene :) Blir nok mye fetere da. Også ville jeg bare nevne det med rumpa på bilen... første bil og greier - pass på! :wink:

#63192  av @lpher

Holy mother...! :D DET...var noe til førstebil det! :D

@lpher

#63193  av Anders gullstein

Kjøpte MR2'n til 18 årsdagen jeg også. Overlevde vinteren, men fy så mye slengkjøring det var :D , utrolig artig bil på vinterføre. Nesten ikke en eneste pigg igjen i bakdekkene :roll: . Litt smågalskap når jeg ser tilbake på det, men berga meg bra da. Ble siste vinter'n jeg kjørte med den, står lagret nå pga rust problemene vinterkjøring medfører.

#63211  av Remi

Anders gullstein skrev:Kjøpte MR2'n til 18 årsdagen jeg også. Overlevde vinteren, men fy så mye slengkjøring det var :D , utrolig artig bil på vinterføre. Nesten ikke en eneste pigg igjen i bakdekkene :roll: . Litt smågalskap når jeg ser tilbake på det, men berga meg bra da. Ble siste vinter'n jeg kjørte med den, står lagret nå pga rust problemene vinterkjøring medfører.
Dokker må jo salte veiene der nede noe så grossalt ?

#63217  av jumbo

Grattis, litt av en bil nr 1 ja :D

Ingen stor fan av veilside mr2, men det der var av det fineste jeg har sett :shock:

#63229  av McHowie

Grattis med nice bil ja! :) Erre enda en '94 modell eller? :P

#63241  av DannyBoy

Østfolding ja :D

Begynner å bli en del av oss nå, kanskje vi må begynne å arrangere noen mini-treff etterhvert vi også :P

#63277  av Raze_r

er sarpebil ja hehe:)
men ikke nå lenger... nå svalser den rundt i gran på hadeland...
ja må ha veilside sidekjørt også....
skal bytte frontfanger i original vielside fanger også ;)
men nå får jeg ut å mekke litt .... :D
takk for alle komplimangene... :P

#63278  av Raze_r

dette er en 94 mod ja.....

#63283  av Raze_r

hehe, angående de vinylene på sidene så er de faktisk tegnet selv av forrige eier..... men tenkte kanskje lambo-dører etterhvert så da blir vel de borte, selv om jeg er fornøyd med de :(
men er jo bare å ta bilde av det å sette det på igjen da, eller ha et enne merke.... eller rett å slett ingenting :D
får se hva jeg gjør....

#63286  av _speedy

Den var rimelig oppjazza ja....Grattis! :D

#63321  av Anders gullstein

Remi skrev:
Dokker må jo salte veiene der nede noe så grossalt ?
Ja, de tar frem saltkverna si titt og ofte ja :? . Ser stor forskjell på biler som har gått hele livet sitt i Kr.sund. Bodde i Surnadal et år, og der var det vesentlig mindre rust på bilene. Vises veldig godt på biler fra 80 tallet, som stort sett var fri for rust i Surnadal.