TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Org. Toyota Alarm

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#65166  av @lpher

spkstrp skrev: Jeg er litt nyskjerrig på denne.. Den koster vell bare 1700 kr eller noe..
Hva må du betale for den ferdig montert da?
spkstrp skrev:hva er det egentlig som er så galt med den?
Vil helst ikke gå i detaljer....av forskjellige grunner...
spkstrp skrev: FG godkjent og goe ting ;)
Akkurat det betyr omtrent like mye som at en bil er EU-godkjent...det er med andre ord ikke så ekstremt høye krav :D
spkstrp skrev: Hva er enforcer keyless ? bare sentrallås ?
Yepp...og den fungerer prikkfritt :)

@lpher

#65174  av Mr2Nyter'n;p

GT4 CS skrev:skulle ikke by på problemer det. Det vanlige de gjør om du har oppgitt du har alarm og ikke har det og bilen blir stjålet er at de trekker den summen du har fått i avslag fra det du får utbetalt. Regress eller hva nå våre legaliserte svindlere kaller det. Du trenger ikke si du har montert inn den gamle eller noe. Men du kan nevne om det er greit at du kan montere inn den du har, si du har fått den av en kompiss eller noe. Bare og finne på noe lurt uten og si får mye. Da kan de ane ugler i mosen :D Men i utgangspunkte ville jeg kun ringt de og sagt ifra at alarmen i bilen din har konka ut og ikke virker mere, så hører du hva de har og si :D
Men... Hvis det er det værste som skjer at dem trekker ifra det jeg har fått i avslag når dem ser at alarmen min er utgått i FG, så kan jeg jo egentlig bare la ting være sånn dem er? Ække flink til å snakke for meg og egentlig alt for ærlig.. :wink: