TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Spennende og nytt fra Toyota.. muligens ny Supra

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#64888  av @lpher

Kebab gud skrev:nå .. de vet da mer enn oss :P
men det er da normalt å forbedre en bil litt .. ikke hoppe fra FR til MR og opp 200hester og plusse på 4 sylindre ....
Den som lever får se :) Som sagt...mesteprten av dette ER spekulasjoner...og da er det umulig og dra konklusjoner...så enkelt er det...spy or not :)

@lpher

#64889  av @lpher

Kebab gud skrev:ehhh ....
nei :P

MR2 spiller jo jævla mye på det med at den er en liten MR 2seter (derfor MR2)
Det er ikke uvanlig at de tester ett nytt understell med ett mockup karoseri oppå da... :)
Kebab gud skrev: håper dere vet hva MR står for? og FF og FR og RR... og F4 og M4 og R4
Det spørsmålet der var vel ikke seriøst ment vel? :D

@lpher

#64896  av @lpher

Noen som har photoshoppa ett av bildene og lagt det ut på et annet forum....and by god....den ser jo DØNN ut som en forstørret utgave av XYR-konseptet jo!! XYR...som ble til mk7 Celica :D

Synes det var noe kjent med måten vinduet er kortere enn døra i lengderettningen på :) ...og hele den 'skuldra' som går igjen langs hele siden er jo rappa fra Celica også... :) Den merkelige eksos-utblåsninga fra XYR er jo henta frem igjen også :)

@lpher
Vedlegg
trace.jpg
trace.jpg (100.73 kiB) Vist 3168 ganger
xyrf.jpg
xyrf.jpg (15.39 kiB) Vist 3606 ganger
xyrb.jpg
xyrb.jpg (13.83 kiB) Vist 3606 ganger
Sist redigert av @lpher den 10 okt 2004 22:30, redigert 1 gang totalt.

#64899  av Kebab gud

jeg håper ingen svarer at de ikke vet på det spørsmmålet hvertfall :P
jeg vet at de fleste tester understell og nye motorer i eksisterende biler

#65017  av sw20

da hadde dei ikkje pakka an inn da kebabski

har jobba på bertil o sten i ålesund å når tyskerene kom med nye unnderstell kom dei med (foreksempel A-klasse.r) som såg ut som heilt standar biler men, med masse måleutstyr inni for å måle krenging og vibrasjoner osv...

men når det kom nye modeller såg det ut som dei hadde kresja i en bleie fabrikk.. Og ingen fikk lov å "fingre" :twisted: :roll: :shock: 8)

EG tror at motoren på denne bilen er bak!
(SÃ…store luftintak ville eg ikkje hatt inn til kupeen... hadde blitt bra kaldt og bra trykk da! :D )
der er for trangt forran til å få inn en motor.. og det ser jo ut som vi ser i motoren gjennom vinduet!
Men det kan jo også vere der for å "lure" oss

for det første er det for lavt forran for det andre tror eg att hjul husa og demper tårna tar rimlig stor plass.. LAV bil med Store hjul

Blir nesten KÃ…T eg av slike toyota bilder!!!! :oops: :oops: hehe

#65032  av chris

Kebab gud skrev:ehhh ....
nei :P

MR2 spiller jo jævla mye på det med at den er en liten MR 2seter (derfor MR2)

håper dere vet hva MR står for? og FF og FR og RR... og F4 og M4 og R4
for det første, så var det en spøk.. for det andre, jeg vet VELDIG godt hva MR2 står for, og alle de andre bokstavene du lista opp der. Men siden min teori gikk på at bilen hadde to seter og midtplassert motor.. så skulle jo "MR2" bokstavene passe veldig godt.. men som sagt, det var i utgangspunktet en liten spøk.

-edit-
sier meg ganske enig med sw20 :)

#65065  av @lpher

Enda en "sånn-kan-den-også-bli-seende-ut" photoshop jobb :)

EDIT: Denne er noen måneder gammel....

@lpher
Vedlegg
11391.jpg
11391.jpg (28.77 kiB) Vist 3567 ganger

#65445  av @lpher

Siste nummer av engelske Auto Express har dette å si om bilen:

@lpher

-------------------------------------------------------------------------------------

Meet Toyota's new Supra-Car. These exclusive shots give the world its first glimpse of the firm's new sporting flagship. It will be the japanese compay's fastest model since the Supra was scrapped in the UK in 1996.
And while rumours of a 480BHP replacement have been circulating for more than a year, these pictures are proof the project is finally underway. Known only as the F1 Commemoration Car in Japan, the two door prototype seen here is powered my a mighty front engined 5.0 litre V8, which will also be used in future Lexus models.
The naturally aspirated unit will be mated to a six-speed auto gearbox feeding power to the rear wheels, with manual paddleshifters mounted on the steering wheel.
It's also thought that hybrid technology could be used on soem vartients to boost torque, without increasing emissions.
As you can see, there are no visible intakes at the front. Engineers have fitted radiators at the back, just below the makeshift taillights on this test mule.
At the rear, an aerodynamic undertray and three centrally mounted exhausts hint at the newcomers performance potential. Insiders tell us that the model wont be launched until Toyota's F1 team starts to record regular podium finishes. Cynics say we'll be waiting forever, but the car will be made road-ready by 2006

-------------------------------------------------------------------------------------

#65450  av Remi

Ser ut som en Modifisert Ferrari :? :x

#65699  av Kebab gud

Kan nå si at det er mest sansynlig neste Soarer (eller neste Lexus SC.. og nei.. de vil ikke bli en og samme bil da de byttes slik som de er i dag)

#65705  av sw20

Kebab gud skrev:Kan nå si at det er mest sansynlig neste Soarer (eller neste Lexus SC.. og nei.. de vil ikke bli en og samme bil da de byttes slik som de er i dag)
:?:

#65726  av spkstrp

syntes siden så ut som en Z jeg... eller er det jeg som tripper ?

#65730  av @lpher

Kebab gud skrev:Kan nå si at det er mest sansynlig neste Soarer (eller neste Lexus SC.. og nei.. de vil ikke bli en og samme bil da de byttes slik som de er i dag)
...og hvem er det som sier at det er nye Soarer da?

@lpher

#65749  av Kebab gud

det er nok det faktumet at baklyktene .. faktisk hele bakparten stemmer med en konsept tegninbg på neste soarer...

nå hadde jeg bare funnet det bildet .. så hadde dere kunne sett :P

#65846  av @lpher

Kebab gud skrev:det er nok det faktumet at baklyktene .. faktisk hele bakparten stemmer med en konsept tegninbg på neste soarer...

nå hadde jeg bare funnet det bildet .. så hadde dere kunne sett :P
Keep looking :)

@lpher