spooz: De 15 plassene som var reservert var akkurat nødvendig for å dekke regningen, så om du skulle ha kjørt gratis så hadde du uansett ikke blitt regnet som en av de 15. Avtalen som du hadde med Kjell hadde ikke jeg hørt noe om på forhånd, og jeg er usikker på om Amund hadde hørt noe om dette heller? Uansett, du kjørte ikke mye på banen og det er ikke dette i seg selv som diskusjonen omhandler

Andy: Filmen du har laget er av høy kvalitet og det var absolutt mange nye og gode kameravinkler der. Jeg tviler ikke på at du har brukt mye tid på dette og har gjort ditt beste ut fra materialet du hadde tilgjengelig. Men, kritikken fra min side står fremdeles ved lag rett og slett av den grunn at filmen ikke er laget for å vise flertallet av dem som kjørte på ts-ogn treffet. Filmen er tydelig rettet mot en begrenset gruppe biler som alle tilhører evo.no's krets og er derfor tydelig ikke laget for noen andre enn disse personene. Med unntak av en bil var klubbens biler knapt representert, eller ikke representert i det hele tatt. Andre gjestebiler var derimot godt representert

Den endelige saken er den at om dere hadde kommet som gjester og filmet dette så er det ingen som hadde reagert negativt på dette. Da kunne man rett og slett ikke forvente annet innhold enn at deres venner ble filmet. Men all den kommunikasjon som gikk til meg angående dere gikk på at dere kom til treffet for å lage en film for ts-ogn. Dette var også grunnlaget for at spooz fikk kjøre gratis. Når da den filmen ikke ble produsert for ts-ogn så er grunnlaget for avtalene heller ikke tilstede lenger. Jeg håper alle forstår hva jeg vil frem til her

Men men, jeg føler at denne saken egentlig er ferdig diskustert i det åpne. Kjell har også fortalt at denne saken diskuteres både på essokickers og evo sitt forum og det siste jeg liker å høre nå ettersom jeg mener dette kunne vært holdt innenfor vårt eget forum

Jeg låser herved diskusjonen. Om Andy eller Spooz vil ta det videre eller komentere noen siste ord så send meg PM istedet tenker jeg.