Kjelliken skrev:
i mitt vognkort står det 1500 blank og jeg har ac, og 10 høytaler system ikke skinnseter og er ganske sikker på atd et er mulig å lete den med mere enn 200 kg.. men er fornøyd med bilen slikd den er ( nesten) hehe modde listen er fortsat lang... mye og utrette fremdele
s..
Hva er dine planer for letting da? Selv har jeg tenkt på ,røske ut seter og kunn ha bøttestoler forrasn på eventuelle banekjøringer, ca 35kg letting der, reservehjul og jekk er enda ca 8kg, lettere felger er og fristenes kansje en 10kg og spare der og, carbon panser(seff lakka rød) er høyt på ønskelista mi, der sparer man iallefall mye vekt

Om vi sier 6 kg på carbonpanser + 35 + 8 +10 så blir det sånn rundt regnet 59kg om ikke min hoderegning er helt rar på mårran nå
Vet jo at det kan skaffes lettere fjerben,lettere eksos,fjerne ac og 10 høytalere,røske ut interiør man ikke trenger,carbon dash,carbon dørtrekk,skrape av tectyl og forskjellig annet småsnacks. Da snakker vi fort letting til under 1300kg. Men nå liker man jo bilen slik som den er, bortsett ifra at man kunne ønsket seg stoffseter til tider da(20minus om vinteren og nydusja, vondt ja)