I løpet av vintern tenkte jeg å pynte litt på bilen, og har funnet et kit jeg likte godt, nemlig dette kitet fra Kaminari. Det består av sideskjørt, frontleppe og bakleppe. Det er bare den nederste leppa bak og foran som blir byttet ut, ikke hele fangeren. Sideskjørtene kommer inkl. luftinntakene bak. Noen som forresten vet hvilken spoiler det er på bildet ? Tror Christian på forumet her har/hadde den.
Skal også kjøpe nye baklykter, av den typen som Veilside på forumet her selger, i matt svart tenkte jeg.
I den anledning lurte jeg på om det er veldig mye jobb med slikt? Passformen på kun lepper er vel lettere å få til enn om det skulle vært hele fangere? Har ingen erfaring fra før med slikt, så tips mottas gjerne!
Hva sånn ca bør det koste å lakkere spoiler, skjørt, leppe foran og bak, samt listene langs bilen ?
Skal også kjøpe nye baklykter, av den typen som Veilside på forumet her selger, i matt svart tenkte jeg.
I den anledning lurte jeg på om det er veldig mye jobb med slikt? Passformen på kun lepper er vel lettere å få til enn om det skulle vært hele fangere? Har ingen erfaring fra før med slikt, så tips mottas gjerne!
Hva sånn ca bør det koste å lakkere spoiler, skjørt, leppe foran og bak, samt listene langs bilen ?
Vedlegg
mr2.jpg (36.64 kiB) Vist 5091 ganger
1991-sw20-3.jpg (20.8 kiB) Vist 5091 ganger
1991-sw20-1.jpg (12.18 kiB) Vist 5091 ganger
1991-sw20-2.jpg (23.73 kiB) Vist 5091 ganger