TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kaminari styling til min MR2.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #67402  av kake

I løpet av vintern tenkte jeg å pynte litt på bilen, og har funnet et kit jeg likte godt, nemlig dette kitet fra Kaminari. Det består av sideskjørt, frontleppe og bakleppe. Det er bare den nederste leppa bak og foran som blir byttet ut, ikke hele fangeren. Sideskjørtene kommer inkl. luftinntakene bak. Noen som forresten vet hvilken spoiler det er på bildet ? Tror Christian på forumet her har/hadde den.

Skal også kjøpe nye baklykter, av den typen som Veilside på forumet her selger, i matt svart tenkte jeg.

I den anledning lurte jeg på om det er veldig mye jobb med slikt? Passformen på kun lepper er vel lettere å få til enn om det skulle vært hele fangere? Har ingen erfaring fra før med slikt, så tips mottas gjerne!

Hva sånn ca bør det koste å lakkere spoiler, skjørt, leppe foran og bak, samt listene langs bilen ?
Vedlegg
Dette er en modifisert kaminari bakende. Meget tøft når eksosen er så blank :) Men, luftinntaket på motorlokket var fælt.
Dette er en modifisert kaminari bakende. Meget tøft når eksosen er så blank :) Men, luftinntaket på motorlokket var fælt.
mr2.jpg (36.64 kiB) Vist 5093 ganger
Kaminari
Kaminari
1991-sw20-3.jpg (20.8 kiB) Vist 5093 ganger
Kaminari
Kaminari
1991-sw20-1.jpg (12.18 kiB) Vist 5093 ganger
Kaminari
Kaminari
1991-sw20-2.jpg (23.73 kiB) Vist 5093 ganger
 #67428  av sindrejl

kake skrev:I løpet av vintern tenkte jeg å pynte litt på bilen, og har funnet et kit jeg likte godt, nemlig dette kitet fra Kaminari. Det består av sideskjørt, frontleppe og bakleppe. Det er bare den nederste leppa bak og foran som blir byttet ut, ikke hele fangeren. Sideskjørtene kommer inkl. luftinntakene bak. Noen som forresten vet hvilken spoiler det er på bildet ? Tror Christian på forumet her har/hadde den.

Skal også kjøpe nye baklykter, av den typen som Veilside på forumet her selger, i matt svart tenkte jeg.

I den anledning lurte jeg på om det er veldig mye jobb med slikt? Passformen på kun lepper er vel lettere å få til enn om det skulle vært hele fangere? Har ingen erfaring fra før med slikt, så tips mottas gjerne!

Hva sånn ca bør det koste å lakkere spoiler, skjørt, leppe foran og bak, samt listene langs bilen ?
De lyktene og hele kaminari kittet skal vi nok kunne klare å skaffe deg fra Stylingservice. Menne hvordan det er med tilpasning er vanskelig å si da det er veldig forskjellig, men nå er det originalt kit vi selger så bør være enklere enn sånne replica kit.

Pris for kittet er ca 16000,- ferdig momset og stasj. Men lyktene er jeg litt usikker på hva Veilside har som pris på.. får nesten høre med ham men han er ikke online nå :)

Bilde

Bilde

Bilde

#67439  av MR2turbo

feete felger på den hvite der ;) ;) :mrgreen:

#67440  av sindrejl

MR2turbo skrev:feete felger på den hvite der ;) ;) :mrgreen:
Ja la faktisk merke til det der når jeg la ut bildene ;)

#67497  av McHowie

Fet styling da... Kaminari owns! :P :D

#67503  av mr.two

McHowie skrev:Fet styling da... Kaminari owns! :P :D
De bruker jo bare design fra andre aktører da...

#67507  av vegar85

MR2turbo skrev:feete felger på den hvite der ;) ;) :mrgreen:
syntes hele bilen var ganske fet og det er rart for den er hvit og jeg liker ikke hvite biler.

#67515  av McHowie

mr.two skrev:
McHowie skrev:Fet styling da... Kaminari owns! :P :D
De bruker jo bare design fra andre aktører da...

Pfft :P Synes stylingen min er digg den :) Front'en på min kommer til neste sommer pga. vinter nå.. så helmax denna :P

#67529  av kake

Det er noe bugs med styling kategorien her, for å se de bildene jeg postet må man være logget inn, ellers blir de borte. Ingen som vet åssen spoiler som er på der ?

#67530  av McHowie

Spoileren bak på den røde bilen, ser ut som den samme som ihvertfall jeg og markus har. +98 spec vinge.. Men ser også ut som det er blinkelys på den, så da er det vel en slags kombinasjon? :)

#67550  av kake

Ja, det er nok noe custom bygd på den der tror jeg, men den som er på den blå bilen er av et merke av et slag, fant noen fler bilder av samme. Noen som vet hva denne heter ?
Vedlegg
mr2_02.jpg
mr2_02.jpg (32.59 kiB) Vist 5016 ganger
mr2_01.jpg
mr2_01.jpg (15.51 kiB) Vist 5016 ganger
9_13_01%20177.jpg
9_13_01%20177.jpg (32.32 kiB) Vist 5016 ganger

#67568  av chris

Kaminari er det jeg også skal ha på min.. det er så sinnsykt pent. Men de Blitzfelgene blir det vel bare om jeg vinner i lotto :P

På den røde ser det ut som det er 98+ vinge (eller tilsvarende), som er satt på innsiden av de endestykkene til 90-93 vingen. så ganske teit ut spør du meg..

#67584  av kake

chris skrev: På den røde ser det ut som det er 98+ vinge (eller tilsvarende), som er satt på innsiden av de endestykkene til 90-93 vingen. så ganske teit ut spør du meg..
Fra siden syntes jeg det ser bra ut, men bakfra tror jeg det ser rart ut. Kanskje derfor jeg ikke fant noen bilder av bilen bakfra? :) Men, det blir nok den spoilern på den blå bilen, og de andre 3 bildene jeg posta sist. Hva syntes du som den? ingen som vet hva den heter? :p

#67592  av vegar85

den svarte mr2`en var bare RÃ…!!

#67594  av chris

vegar85 skrev:den svarte mr2`en var bare RÃ…!!
Det er da vel Christian sin :) Dritrå bil ja