Erlend skrev:Veldig pen! Blir ganske offtopic dette, men har du lyst til å opplyse meg om hva planene er for bilen i vinter?
Ja, veldig offtopic -- men folk kan da bare hoppe over å lese det

))
Det som er 99% sikkert at er på bilen før mai 2005:
- Bomex frontfanger (lettere modifisert)
- Seibon "invader" karbon panser m/sparco panser låser
- Fjerne antenna fra taket
- Fjerne vindusviskeren fra bakruta
- Bygge noe lufting i skjermene forann
- Hel lakkering i annen farge
- rieger tuning evo vinge til audi coupe, lettere modifisert
- div. små ting (blå slanger motorrom, nye baklys osv)
- Orginale stereo'n. Har hatt stooor stereo i bil, og dritt lei det.
Det som enda ikke er avklart av diverse grunner:
- Bredde bilen + sette på 2,5cm brede spacere på 8,5x19 felgene (til jeg får råd til nye bredere felger). Er ikke 100% sikker på om jeg får råd til dette prosjektet enda..Men TROR jeg skal klare å få det til. Felgene som jeg håper å etter hvert ende opp med er:
http://www.bilprodukter.no/bildesider-2 ... oster.html
i dimensjon 9x19 forann og 10x19 bak, med 265/30 dekk. Men det blir nok
ikke før i 2006, da de er svindyre (fikk pris på ca 30.000kr med dekk)
- Sideskjørt + bakfanger/hekk skjørt. Måtte takke nei til noen jeg hadde på hånda pga at jeg kjøpte yaris'en jeg skal ha som hverdagsbil. Så vet ikke helt hva jeg ender opp med. Titter på diverse merker. Skal ha samme hva, vet bare ikke merket enda
- Mulig ny variant av den dobble eksos'en. Avhenger litt av hvilken bakfanger jeg ender opp med.
Målet er (som alltid) å bygge en bil som skiller seg fra alle andre slik at ingen kan ta feil av min bil, og noen annen sin. Har planer i hodet for hva slags "look" jeg skal gå for, men om det blir noe kult er veldig usikkert da jeg ikke har sett noen gjort det med celica'n før. Så...den som lever får se

Det blir ivertfall IKKE noe bling-bling krom og horete vinyl grafikk.