McHowie skrev:*misunnelig* 
Bilen blir jo bare stiligere og stiligere 
Hva betaler du i forsikring på den bilen den? 
Takke takk
Jeg har standard forsikring, som Jumbo antydet, men har tillegs forsiktet den for ett sekssifret beløp... koster ikke allverdens...
EilertseN skrev:kan ikke tenke meg at du betaler vanlig mr2 forsikring!? Du har vell forsikret lakk,motor kanskje??
Tilleggs forsikringa er ikke spesifisert til annet enn det som ikke er orginalt..
kennethx skrev:SÃ¥ mye mer positivt ut 
hehe, enig
Speeder skrev:MR2turbo skrev:vegar85 skrev:denne bilen blir groom. innsuget ditt var litt kulere en orginalt. var det dyrt el?
Takker
Alt er relativt, men innsugsmanifold er jo en del som er relativt dyr, ja... hehe... men jeg tør ikke telle kroner, har bare bestemt meg for resultatet 
Manifolden krever at jeg kapper et stort hull i veggen inn mot bagasjerommet, men det får jeg tåle.. hehe..
Hva er begrensningen i den orginale manifolden kontra denne?
Ser du er på utkikk ette felger til skikkelige dekk
Planer om å hamle opp med nybyggene i sverige i neste sesong?
Har ikke testa ut begrensingen i den orginale, men jeg vil prøve å lage mest mulig hester med minst mulig boost og da er flow viktig.. Manifolden der i seg selv gir endel hester ved samme trykk..
Får muligens tak i noen drag slicks, og da må jeg ha noen felger å sette de på..

Men planlegger vel mest å vise V8 guttene her i distriktet at en liten firer og kan gjøre susen.. hehe
Blueman skrev:å se bilen din markus er den beste motivasjoen til å gjøre noe med mr2en min:P btw hva tror du hadde fått for bilen din om du skulle ha solgt den ?
hehe
McHowie skrev:Ja, få høre pris, Markus.. selger du den? *hirr*
*siklepå*
hehe Bare å mekke og mekke og mekke det
Jeg har og lurt på hva jeg hadde fått for bilen om jeg skulle solgt... Tror det bare er deprimerende å vite det, for jeg har lagt alt for mye arbeid i den.. og tror realistisk at jeg ikkke hadde fått alt for mye igjen.. hehe
Men bruksverdien for meg må jo snart passere en mill...
jan-erik skrev:
Men uansett vil vel aldri bilen bli fullverdi forsikret når man ser på de tusener av timer Markus har lagt ned i bilen. Så sånn sett er det jo kjipt om den skulle bli stjålet. Nå er vel den beste forsikring at hele forumet her ville vært på jakt etter bilen og den som hadde tatt den, og stakkars den personen når han blir tatt ..... Så er vel ingen som prøver seg på det.
Om man skulle kjøre av veien selv så er jo det kjedelig, men alt kan jo fikses. Er av den oppfatning at har man en kul og rå bil så skal den brukes, ikke bare stå til pynt. Så bilen blir vel å se bl.a.a på ACR til neste år også vil jeg tro, sammen med veldig mange andre av oss får vi håpe.
Huff skummelt å tenke på tyveri

håper inderlig at jeg slipper å oppleve det.. Om så galt skulle skje håper jeg på god hjelp...
Er ikke redd for å bruke bilen, som Jan-Erik sier så er jeg og av samme oppfatning.. at bilen er til for å brukes og ha det gøy med
Bare må komme meg på mange banetreff til sommern..
Men Tenker mye på å skaffe meg biltralle og frakte bilen til og fra bane på henger, da sannsynligheten for at noe ryker er stor, når den blir så ekstrem... Har ikke helt skjønt poenget med det før nå.. hvis jeg ikke er avhengig av å ha bilen kjørbar på vei hjem fra treff kan jeg ha det enda gøyere på banen.. hehe
Men må kansje ha en annen trekkvogn enn transporteren, om det blir langkjøring til ACR f.eks.. hehe Så jeg ser på mulighetene...
Gode råd og tips om billige hengere mottas med takk
Laget rør mellom Fuel filter og pumpe i dag

Kjekt med tilgang til bøyeverktøy.. hehe Legger ut ett bilde..
Markus

'91 Kamelonen MR2 turbo m. 3gen 3S-GTE
'97 MR2 (Hardtop-prosjekt) m. Nissan VQ35DE
'01 Hiace m. V8 turbo 1UZ-FTE
'04 Land Cruiser 120 SWB 1KD-FTV