TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Italiensk design.. Toyota volta kommer til lillestrøm

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#68522  av FalcoN

ta masse bilder å legg ut på forumet da :D :D

#68763  av chris

@lpher skrev:Fikk gratisbilletter i dag...men har egentlig ikke anledning...kjipe greier gitt :)

@lpher
derfor tar jeg den, og reiser antakeligvis sammen med Espen nedover :P

#68764  av chris

spkstrp skrev:kommer du borti tenningen kan vell konsekvensene være ganske store med en vanlig bil også... ratt lås... bråbrems... etc.. har aldri skjedd meg i alle fall :)
Bingo! Jeg har heller ikke for vane å vri om nøkkelen mens jeg kjører :P

#68889  av Remi

Fant tak i noen bilder fra den messa. tok ut de bildene som va av volta + en supra her er bildene for de som ikke gidder og se gjennom alt.
og de som vill se resten ser på den her linken : http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=5735
Vedlegg
supra.jpg
supra.jpg (98.89 kiB) Vist 2986 ganger
vola 2.jpg
vola 2.jpg (114.76 kiB) Vist 2972 ganger
volta 1.jpg
volta 1.jpg (81.06 kiB) Vist 2972 ganger

#68892  av Kebab gud

jeg sliter med å forstå hvorfor de har hentet den fra USA(eller japan) hitt ..
eller er dette en ukjent nr4? :P

#68944  av Remi

det er vist 3 stk. en rødt i japan en sølv i usa og en sølv i europa :wink:

#69004  av Kebab gud

Den røde skulle forbli i europa, i Italia..

desuten .. er litt rart .. en sølv har duket opp i japan .. en i USA .. og nå en i Norge? .. hvorfor stiller de ikke ut den fine .. den røde!

#69005  av kennethx

Kebab gud skrev:Den røde skulle forbli i europa, i Italia..

desuten .. er litt rart .. en sølv har duket opp i japan .. en i USA .. og nå en i Norge? .. hvorfor stiller de ikke ut den fine .. den røde!
ehhh, den sølvfargede er nå akkurat like fin spørr du meg =P I'll take one anytime...

#69015  av tojo

Et til Volta bilde :D
Bilde

#69026  av Kebab gud

ikke det at den er stygg sølvfarget men den røde er så .. MMMM klassisk! :D

#69069  av ST182

Den sølv farga er henta fra USA faktisk :wink:

#69079  av Kebab gud

sliter med å forstå hvorfor...
den røde hadde vel andre plasser å være?

#69128  av ST182

forklaringen er ganske enkelt det at det er bladet BIL som stiller den ut, IKKE Italdesing eller Toyota.. Den hadde faktisk aldri blitt stilt ut hvos det ikke hadde vært for at noen har gode kontakter og forbindelser....
bilen er forresten forsikra for den nette sum av 42 mill. i den tia den er på messa... :shock: :shock: :shock:

#69129  av kennethx

ST182 skrev:forklaringen er ganske enkelt det at det er bladet BIL som stiller den ut, IKKE Italdesing eller Toyota.. Den hadde faktisk aldri blitt stilt ut hvos det ikke hadde vært for at noen har gode kontakter og forbindelser....
bilen er forresten forsikra for den nette sum av 42 mill. i den tia den er på messa... :shock: :shock: :shock:
høres nesten ut som om vi hadde gjort noen en tjeneste med å rappe bilen....problemet er at det kansje er litt vanskelig å ikke skille seg ut i trafikken med den bilen der..hehe

#69132  av ST182

Har en liten video-snutt og noen bilder av VOLTA`en, hvis noen vil legge de ut? send meg en pm hvis det er noen som kan ta de imot og legge de ut så andre får sett de også..

kenneth