@lpher skrev:Fikk gratisbilletter i dag...men har egentlig ikke anledning...kjipe greier gittderfor tar jeg den, og reiser antakeligvis sammen med Espen nedover
@lpher

@lpher skrev:Fikk gratisbilletter i dag...men har egentlig ikke anledning...kjipe greier gittderfor tar jeg den, og reiser antakeligvis sammen med Espen nedover
@lpher
spkstrp skrev:kommer du borti tenningen kan vell konsekvensene være ganske store med en vanlig bil også... ratt lås... bråbrems... etc.. har aldri skjedd meg i alle fallBingo! Jeg har heller ikke for vane å vri om nøkkelen mens jeg kjører
Kebab gud skrev:Den røde skulle forbli i europa, i Italia..ehhh, den sølvfargede er nå akkurat like fin spørr du meg =P I'll take one anytime...
desuten .. er litt rart .. en sølv har duket opp i japan .. en i USA .. og nå en i Norge? .. hvorfor stiller de ikke ut den fine .. den røde!
ST182 skrev:forklaringen er ganske enkelt det at det er bladet BIL som stiller den ut, IKKE Italdesing eller Toyota.. Den hadde faktisk aldri blitt stilt ut hvos det ikke hadde vært for at noen har gode kontakter og forbindelser....høres nesten ut som om vi hadde gjort noen en tjeneste med å rappe bilen....problemet er at det kansje er litt vanskelig å ikke skille seg ut i trafikken med den bilen der..hehe
bilen er forresten forsikra for den nette sum av 42 mill. i den tia den er på messa...![]()
![]()