Noen som har noe peil på defa alarm? På bilen min har alarmen vært en smule rar i det siste, skrudd seg på av seg selv og sånn. Med nå når jeg skulle hjem fra jobb hadde startsperra slått seg på (starter koblet ut). Og alarmen død.
Så snakka jeg med bilradiospesialisten på telefon å fikk forklart hvordan jeg kunne koble bort sperrea, med de funka ikke like vel. Da begynne jeg og følge ledninger hit og dit og fant ut at sperra ifra defaen ikke var tilkoblet. Da er spørsmålet, finnes det en org. startsperre på bilen(st185)? Hvor er den, og hvordan er den koblet i lag med defaen, for før når jeg har slått av alarmen har den jo koblet seg ut
Skulle vist hvem som har installert den alarmen
fyyyyyyyy f... for et fugle reir.
Så snakka jeg med bilradiospesialisten på telefon å fikk forklart hvordan jeg kunne koble bort sperrea, med de funka ikke like vel. Da begynne jeg og følge ledninger hit og dit og fant ut at sperra ifra defaen ikke var tilkoblet. Da er spørsmålet, finnes det en org. startsperre på bilen(st185)? Hvor er den, og hvordan er den koblet i lag med defaen, for før når jeg har slått av alarmen har den jo koblet seg ut

Toyota HiaceD4D 09mod(Firmabil)
X-Toyota Celica GT-Four 91mod.
X-Toyota HiaceD4D 07mod(Firmabil)
X-Toyota Celica GTi 90mod
X-Toyota MR-2 GTi 92mod
Toyota now, Toyota then and Toyota forever!
X-Toyota Celica GT-Four 91mod.
X-Toyota HiaceD4D 07mod(Firmabil)
X-Toyota Celica GTi 90mod
X-Toyota MR-2 GTi 92mod
Toyota now, Toyota then and Toyota forever!