saftisme skrev:ca pris?Her i trondheim sa de at de kom til å bruke ca fire timer for å montere foran. Timesprisen der er 856,- Så det ender seg opp på ca 3500,-
pluss at du må ha demperne da hehe

saftisme skrev:ca pris?Her i trondheim sa de at de kom til å bruke ca fire timer for å montere foran. Timesprisen der er 856,- Så det ender seg opp på ca 3500,-
cameleon skrev:saftisme skrev:ca pris?Her i trondheim sa de at de kom til å bruke ca fire timer for å montere foran. Timesprisen der er 856,- Så det ender seg opp på ca 3500,-
pluss at du må ha demperne da hehe
Dalan skrev:Å fyyy fader, 4 timer? Det var det jeg brukte på alle fire fjærene mine det.. og jeg hadde aldri gjort det før..kjem jeg![]()
saftisme, du bor på lillehammer ikke sant? kommer du hit skal jeg jaggu meg gjøre det for deg, fåkke lov å la Toyota bruke fire timer på det..!
saftisme skrev:For å bytte demperne foran? Mye mindre enn Toyota hvertfall..Dalan skrev:Å fyyy fader, 4 timer? Det var det jeg brukte på alle fire fjærene mine det.. og jeg hadde aldri gjort det før..kjem jeg![]()
saftisme, du bor på lillehammer ikke sant? kommer du hit skal jeg jaggu meg gjøre det for deg, fåkke lov å la Toyota bruke fire timer på det..!Mye skal du ha for det da?
Dalan skrev:hehe. skal ringe dem å høre mye dem skal ha først. hvis ikke så sender jeg deg en pm?saftisme skrev:For å bytte demperne foran? Mye mindre enn Toyota hvertfall..Dalan skrev:Å fyyy fader, 4 timer? Det var det jeg brukte på alle fire fjærene mine det.. og jeg hadde aldri gjort det før..kjem jeg![]()
saftisme, du bor på lillehammer ikke sant? kommer du hit skal jeg jaggu meg gjøre det for deg, fåkke lov å la Toyota bruke fire timer på det..!Mye skal du ha for det da?
Ikke så altfor mange hundrelappene det vel..
Runde tall liker jeg, 500,-?
saftisme skrev:ringte til toyota nå.Okidoki, bare å si fra om du ombestemmer deg
"det kommer på en 1800 kr"
virker som jeg bare får leve med det.
cameleon skrev:Virker på meg som om toyota her i trondheim er relativt usikre på hva de skal ta jegja, de påstod også at mr2 aldri ble levert med hvite blinklys... men de klarte imponerende nok å finne tak i 94+ lyktene på dataen sinMen i følge de så eksisterer ikke den nederste leppa på fronten til 92+ heller da. Det er styling i følge de