TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Skal toyota ha for Ã¥ skifte dempere forann?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #71498  av cameleon

saftisme skrev:ca pris?
Her i trondheim sa de at de kom til å bruke ca fire timer for å montere foran. Timesprisen der er 856,- Så det ender seg opp på ca 3500,-

pluss at du må ha demperne da hehe :)
 #71514  av turboman

cameleon skrev:
saftisme skrev:ca pris?
Her i trondheim sa de at de kom til å bruke ca fire timer for å montere foran. Timesprisen der er 856,- Så det ender seg opp på ca 3500,-

pluss at du må ha demperne da hehe :)

4 timer??? PÃ¥ den tiden tror jeg at jeg, og mange andre, hadde byttet ALLE demperene... 4 timer, det var rart.. :?

#71515  av Dalan

Å fyyy fader, 4 timer? Det var det jeg brukte på alle fire fjærene mine det.. og jeg hadde aldri gjort det før.. :shock:

saftisme, du bor på lillehammer ikke sant? kommer du hit skal jeg jaggu meg gjøre det for deg, fåkke lov å la Toyota bruke fire timer på det..! :shock:

#71517  av sindrejl

når jeg skulle bytte hos toyota skulle dem ha 2100,- + demperen.. gikk og bytta sjæl jeg..

#71529  av Dont_Panic

jeg fikk langt billigere pris når jeg sjekka ut, men fant ut at det er så lite jobb å gjøre det selv, og da kan jeg finne meg noen andre enn original toyota dempere i samme slengen.

#71541  av saftisme

DYRT da. Har demperene.. bare jobben jeg skal ha...
syns dette var skikkelig dyrt :S

#71542  av saftisme

Dalan skrev:Å fyyy fader, 4 timer? Det var det jeg brukte på alle fire fjærene mine det.. og jeg hadde aldri gjort det før.. :shock:

saftisme, du bor på lillehammer ikke sant? kommer du hit skal jeg jaggu meg gjøre det for deg, fåkke lov å la Toyota bruke fire timer på det..! :shock:
kjem jeg :D Mye skal du ha for det da?

#71553  av Dalan

saftisme skrev:
Dalan skrev:Å fyyy fader, 4 timer? Det var det jeg brukte på alle fire fjærene mine det.. og jeg hadde aldri gjort det før.. :shock:

For å bytte demperne foran? Mye mindre enn Toyota hvertfall.. :lol:
Ikke så altfor mange hundrelappene det vel.. :)
Runde tall liker jeg, 500,-? :D

#71561  av saftisme

Dalan skrev:
saftisme skrev:

For å bytte demperne foran? Mye mindre enn Toyota hvertfall.. :lol:
Ikke så altfor mange hundrelappene det vel.. :)
Runde tall liker jeg, 500,-? :D
hehe. skal ringe dem å høre mye dem skal ha først. hvis ikke så sender jeg deg en pm? :D

#71563  av saftisme

ringte til toyota nå.

"det kommer på en 1800 kr"

virker som jeg bare får leve med det.

#71564  av Dalan

saftisme skrev:ringte til toyota nå.

"det kommer på en 1800 kr"

virker som jeg bare får leve med det.
Okidoki, bare å si fra om du ombestemmer deg :)

Ellers så er det veldig enkelt å gjøre det selv da, om du har et sted å stå.. :)
Følg instruksjonene her og/eller her

#71574  av cameleon

Virker på meg som om toyota her i trondheim er relativt usikre på hva de skal ta jeg :roll: Men i følge de så eksisterer ikke den nederste leppa på fronten til 92+ heller da. Det er styling i følge de :lol:

#71578  av chris

cameleon skrev:Virker på meg som om toyota her i trondheim er relativt usikre på hva de skal ta jeg :roll: Men i følge de så eksisterer ikke den nederste leppa på fronten til 92+ heller da. Det er styling i følge de :lol:
ja, de påstod også at mr2 aldri ble levert med hvite blinklys... men de klarte imponerende nok å finne tak i 94+ lyktene på dataen sin :P
Det snodige er at de sier ikke at "beklager, det vet vi ikke, men vi kan jo prøve å sjekke opp" eller "sorry mac, jeg hakke peil".. men de påstår så jævli hardnakka på at "nei for faen, det finnes ikke!!"