TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 2000 Celica T23 GT-T

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#74334  av Qee

Goose skrev:Nei, men jeg skla få det godkjent, og har ingen kontakter som kan skaffe meg godkjenning, må bare kjempe med biltilsenet om dette.
hva kostnad ser ud for det på dette....alle deler osv...

#74366  av Goose

med hell 10k + stor insats av eget arbeidskraft.

Har snakket med Toyota forhandler og fikk noen tips på hvordan jeg skla gå fram... Mer info kommer om ikke så alt for lenge

#74396  av Qee

flottings, ikke for galt det, men som sagt er arbeidet så tar tid/koster.... kom med "under bygging" bilder også da :)

#76409  av kaimagne

Goose, vi kan vel legge ut noen linker til gode videoer på nett, ifm MK7 med turbo, vel?

Dette er den råeste videoen som ligger på produsenten sin hjemmeside, en T-Sport MED vifte...

http://www.c2design.hu/celica/Videos/soc1.mpg

Vil ha! Vil ha! Vil ha! Vil ha! Vil ha! Vil ha! Vil ha! Vil ha! :twisted:

Kai Magne

#76415  av Qee

kaimagne skrev:Goose, vi kan vel legge ut noen linker til gode videoer på nett, ifm MK7 med turbo, vel?

Dette er den råeste videoen som ligger på produsenten sin hjemmeside, en T-Sport MED vifte...

http://www.c2design.hu/celica/Videos/soc1.mpg

Vil ha! Vil ha! Vil ha! Vil ha! Vil ha! Vil ha! Vil ha! Vil ha! :twisted:

Kai Magne
:cry:

#76416  av Goose

Den dere fjese qee var for? Husk at det er biligere å få 250hk fra en GT enn fra en GTS :wink:

#76472  av T23 Turbo

Hehe skal squ optage en god video med min egen og o.7 bar til sommer.SÃ… skal i bare se. :lol:
Finn.

#76473  av Qee

Goose skrev:Den dere fjese qee var for? Husk at det er biligere å få 250hk fra en GT enn fra en GTS :wink:
så flott syn ;)

#76474  av 2000celica

Goose skrev:Den dere fjese qee var for? Husk at det er biligere å få 250hk fra en GT enn fra en GTS :wink:
Hvor mye skal de C2 folka ha for 250 hk ?

:shock:

#76524  av kaimagne

T23 Turbo skrev:Hehe skal squ optage en god video med min egen og o.7 bar til sommer.SÃ… skal i bare se. :lol:
Finn.
Må du vente til sommeren da?? Det er da vel fullt mulig å gjøre det nå vel? Ikke så mye snø hos dere nå? :)

Kai Magne

#76535  av T23 Turbo

kaimagne skrev:
T23 Turbo skrev:Hehe skal squ optage en god video med min egen og o.7 bar til sommer.SÃ… skal i bare se. :lol:
Finn.
Må du vente til sommeren da?? Det er da vel fullt mulig å gjøre det nå vel? Ikke så mye snø hos dere nå? :)

Kai Magne
Den er kommet i vinterhi.
Finn.

#76603  av kaimagne

T23 Turbo skrev:
kaimagne skrev: Må du vente til sommeren da?? Det er da vel fullt mulig å gjøre det nå vel? Ikke så mye snø hos dere nå? :)

Kai Magne
Den er kommet i vinterhi.
Finn.
Feiging... :)