Goose skrev:Nei, men jeg skla få det godkjent, og har ingen kontakter som kan skaffe meg godkjenning, må bare kjempe med biltilsenet om dette.hva kostnad ser ud for det på dette....alle deler osv...
OctanePerformanceAS / Norsk importør APR/GFB
Goose skrev:Nei, men jeg skla få det godkjent, og har ingen kontakter som kan skaffe meg godkjenning, må bare kjempe med biltilsenet om dette.hva kostnad ser ud for det på dette....alle deler osv...
kaimagne skrev:Goose, vi kan vel legge ut noen linker til gode videoer på nett, ifm MK7 med turbo, vel?
Dette er den råeste videoen som ligger på produsenten sin hjemmeside, en T-Sport MED vifte...
http://www.c2design.hu/celica/Videos/soc1.mpg
Vil ha! Vil ha! Vil ha! Vil ha! Vil ha! Vil ha! Vil ha! Vil ha!![]()
Kai Magne
Goose skrev:Den dere fjese qee var for? Husk at det er biligere å få 250hk fra en GT enn fra en GTSså flott syn
Goose skrev:Den dere fjese qee var for? Husk at det er biligere å få 250hk fra en GT enn fra en GTSHvor mye skal de C2 folka ha for 250 hk ?
T23 Turbo skrev:Hehe skal squ optage en god video med min egen og o.7 bar til sommer.SÅ skal i bare se.Må du vente til sommeren da?? Det er da vel fullt mulig å gjøre det nå vel? Ikke så mye snø hos dere nå?![]()
Finn.
T23 Turbo skrev:Feiging...kaimagne skrev: Må du vente til sommeren da?? Det er da vel fullt mulig å gjøre det nå vel? Ikke så mye snø hos dere nå?Den er kommet i vinterhi.
Kai Magne
Finn.