I bilen min fulgte det med et handsfreesett som er kobla til stereo'n. Det passer en Nokia 3210, men ikke min Nokia 6230. Selve "klædden" som man setter mobilen i, er avtagbar, og da må det vel kanskje finnes en slik å få tak i til Nokia 6230, håper jeg.
Var hos Klart Svar i Moss, og de mente kanskje at det kunne være slike som var originale i Audi. Jeg aner ikke...
Nedenfor er bilder av "klædden", håper noen kan identifisere, og forhåpentligvis bekrefte at det er å få kjøpt.
Kai Magne
Var hos Klart Svar i Moss, og de mente kanskje at det kunne være slike som var originale i Audi. Jeg aner ikke...
Nedenfor er bilder av "klædden", håper noen kan identifisere, og forhåpentligvis bekrefte at det er å få kjøpt.
Kai Magne
Vedlegg
bakside.jpg (37.36 kiB) Vist 2393 ganger
forside.jpg (38.63 kiB) Vist 2393 ganger
2000 Lexus IS 200
x - 2001 Celica T-Sport
x - 1997 Celica AT200
x - 1999 Corolla
---
Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one.
2000 Lexus IS 200
x - 2001 Celica T-Sport
x - 1997 Celica AT200
x - 1999 Corolla
---
Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one.