tenkte jeg sku kjøpe nytt speedometre te supraen
,lurte da på om det har no betydning om det er en RHD,der er jo speedometre på venstre sie av turtellern ..mens det er omvent på LHD...passer det uansett 

kaimagne skrev:Etter bildet å dømme, fra http://www.mvpmotorsports.com kanskje?Eller kanskje det bare var der han fant bildet?
2fAst skrev:tenkte jeg sku kjøpe nytt speedometre te supraenMener å ha sett en diskusjon rundt LHD/RHD kompabilitet på disse...og jeg menr å huske at disse faktisk i utganspunktet er laget til RHD,lurte da på om det har no betydning om det er en RHD,der er jo speedometre på venstre sie av turtellern ..mens det er omvent på LHD...passer det uansett
@lpher skrev:Er snakk om speedo herTor skrev:Spiller sikkert ikke noen rolle om skiva skal stå på høyre eller venstre side da.LOLNå er turtelleren RIKTIG plasset i Supran da....i midten!!
(om det var det du mente da)
@lpher
Turbotrille skrev:Litt off-topic: Noen som har noen erfaringer fra Mvpmotorsport?Har handlet en del derifra. Og en viss svenske i en sort supra har også handlet derifra. DUSTY (som er han som tar seg av supra og celica ting bl.a.) er ENORMT dyktig, og yter utrolig bra service!
Så de hadde masse gøyt der.