TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TRD speedometre

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #77317  av 2fAst

tenkte jeg sku kjøpe nytt speedometre te supraen :D ,lurte da på om det har no betydning om det er en RHD,der er jo speedometre på venstre sie av turtellern ..mens det er omvent på LHD...passer det uansett :?:
Vedlegg
speedo.jpg
speedo.jpg (14.27 kiB) Vist 3266 ganger

#77337  av Ninjamannen78

Tror det passer. Hvor bestiller du fra?

#77350  av kaimagne

Etter bildet å dømme, fra http://www.mvpmotorsports.com kanskje? :)

#77355  av Ninjamannen78

kaimagne skrev:Etter bildet å dømme, fra http://www.mvpmotorsports.com kanskje? :)
Eller kanskje det bare var der han fant bildet?

#77386  av 2fAst

stemmer det....dem hadde jo my snæxs der :D

#77531  av Tor

Spiller sikkert ikke noen rolle om skiva skal stå på høyre eller venstre side da.

#77677  av sleeper

noen som vet hvor jeg kan finne dette til st165??
 #77745  av @lpher

2fAst skrev:tenkte jeg sku kjøpe nytt speedometre te supraen :D ,lurte da på om det har no betydning om det er en RHD,der er jo speedometre på venstre sie av turtellern ..mens det er omvent på LHD...passer det uansett :?:
Mener å ha sett en diskusjon rundt LHD/RHD kompabilitet på disse...og jeg menr å huske at disse faktisk i utganspunktet er laget til RHD :) Men...det er KUN små justeringer som skal til for å få de til å passe på LHD også :) Coole de dær foresten :)

@lpher

#77747  av @lpher

Tor skrev:Spiller sikkert ikke noen rolle om skiva skal stå på høyre eller venstre side da.
LOL :D NÃ¥ er turtelleren RIKTIG plasset i Supran da....i midten!! :D
(om det var det du mente da :D)
@lpher

#77750  av Turbotrille

Litt off-topic: Noen som har noen erfaringer fra Mvpmotorsport?
Så de hadde masse gøyt der. :D

#78049  av Tor

@lpher skrev:
Tor skrev:Spiller sikkert ikke noen rolle om skiva skal stå på høyre eller venstre side da.
LOL :D NÃ¥ er turtelleren RIKTIG plasset i Supran da....i midten!! :D
(om det var det du mente da :D)
@lpher
Er snakk om speedo her :) Mener på høyre eller venstre siden av mitt konsolen :()

#78121  av @lpher

Tor skrev: Er snakk om speedo her :) Mener på høyre eller venstre siden av mitt konsolen :()
True :D

@lpher

#78132  av celicat23

Turbotrille skrev:Litt off-topic: Noen som har noen erfaringer fra Mvpmotorsport?
Så de hadde masse gøyt der. :D
Har handlet en del derifra. Og en viss svenske i en sort supra har også handlet derifra. DUSTY (som er han som tar seg av supra og celica ting bl.a.) er ENORMT dyktig, og yter utrolig bra service!

De spesialiserer seg på supra. Har sett over det de har, og det er - som blir sagt - MYE snacks.

Kan ikke få sagt nok hvor fornøyd jeg er!!! Anbefales på det sterkeste!!!!

#78268  av sleeper

noen som vet hvor jeg kan få noen kule bakgrunner til målerene på en 89celica gt4?