TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• rÃ¥ t23

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #78804  av eivind86

noen her inne sin bil?? RÃ…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã… 8)
bilde er funnet på http://www.grombil.no
Vedlegg
celica t23.jpg
celica t23.jpg (46.45 kiB) Vist 385 ganger

#78806  av MR2Espen

wow. den var sinnsyk :shock:

#78807  av celicat23

BUDDY CLUB I bodykit, trd vinge (ligner ivertfall), og antera felger? I think so..

Vet at powerzone sa de hadde solgt ett sånt kit til en som holdt til rundt nede i fredrikstad/sarpsborg området. Har også sett en stylet sølvfarget i oslo, men husker ikke om det er samme kit'et. La det ikke på husken for jeg syns ikke det er noe pent.

#78822  av Tor

Alessio F1 felger?

#78825  av Oas

vis det er trd spoiler er den replica :P

#78833  av celicat23

Hm. Til og med fra det dårlige bilde der så kan man se den elendige passformen (hvordan frontlykta møter støtfangeren).

Hurra for replica kit. Not.

#78841  av Oas

noen burde starte en orndentlig sjappe, de kan jo få tak i orginal kit og selge til den stive prisend e har på replica kita for. og fortsatt tjene. :roll:

#78895  av celicat23

Oas skrev:noen burde starte en orndentlig sjappe, de kan jo få tak i orginal kit og selge til den stive prisend e har på replica kita for. og fortsatt tjene. :roll:
og faktisk levere delene når de sier de skal.

#79091  av kaimagne

celicat23 skrev:Vet at powerzone sa de hadde solgt ett sånt kit til en som holdt til rundt nede i fredrikstad/sarpsborg området.
Det er AD-skilter på den, så det er nok noen i nærområdet av Sarpsborg ja. Får holde litt utkikk, selv om det er stor sjanse for at den der står godt plassert på en låve eller garasje. Det er så mange pingler som absolutt ikke tør å bruke bilene sine på vinteren. Og det er jo nesten ikke vinter i Norge, så det går jo sååå fort at våren kommer! ;)

#79265  av celicat23

kaimagne skrev:
celicat23 skrev:Vet at powerzone sa de hadde solgt ett sånt kit til en som holdt til rundt nede i fredrikstad/sarpsborg området.
Det er AD-skilter på den, så det er nok noen i nærområdet av Sarpsborg ja. Får holde litt utkikk, selv om det er stor sjanse for at den der står godt plassert på en låve eller garasje. Det er så mange pingler som absolutt ikke tør å bruke bilene sine på vinteren. Og det er jo nesten ikke vinter i Norge, så det går jo sååå fort at våren kommer! ;)
Hei hei hei hei....hei! Jeg leide meg garasje og kjøpte meg en 2001 yaris verso så celica'n kan stå varmt inne og vente på solskinnsdager. Hva er det du prøver å si ?!? :-) hehe

#79285  av kaimagne

celicat23 skrev:
kaimagne skrev:Det er så mange pingler som absolutt ikke tør å bruke bilene sine på vinteren. Og det er jo nesten ikke vinter i Norge, så det går jo sååå fort at våren kommer! ;)
Hei hei hei hei....hei! Jeg leide meg garasje og kjøpte meg en 2001 yaris verso så celica'n kan stå varmt inne og vente på solskinnsdager. Hva er det du prøver å si ?!? :-) hehe
Hehe! Jeg prøver bare å si at det du taper på leie av garasje pluss verditap og utgifter ekstra med den Yaris'n kanskje overstiger det totale verditapet på å vinterkjøre Celica'n...

Har nettopp kjørt tur-retur Østfold - Nord-Trøndelag, og maken til stabil vinterbil har ikke jeg prøvd før i hvertfall. En kompis av meg som satt på, ble rent imponert over kjøre-egenskapene! Og mellom Snåsa og Grong på E6 på lille julaften litt før kl 2200 kjørte jeg forbi to-tre biler samtidig. I midten der lå den en rød ST205 (eller i hvertfall noe som ligna, den hadde høy vinge) og putra i snøfokket i ca 60 km/t, mens jeg passerte med "litt" høyere hastighet... :mrgreen:
Akkurat da følte jeg at jeg hadde gjort et godt kjøp... :)

Det er bare SÅ morsomt å høre og se turtelleren dra seg over 8000... :mrgreen:
Vedlegg
"Illustrasjonsfoto" :)
"Illustrasjonsfoto" :)
Bilde010.jpg (47.42 kiB) Vist 661 ganger