AndreasH skrev:Det er nok en vanesak, men jeg tror man kan glemme auto-slalom uten servo!Kjørte Stagedrive i høst jeg, uten servo, vet ikke om det er helt det samme som auto-slalom, men det var da ikke savnet av servo'n som gjorde at jeg ble litt varm i toppen..
GT4 CS skrev:Man slipper iallefall at "servoen" låser seg under ekstreme påkjenninger da, opplevd det på flere biler. Livsfarlig da man pluttselig opplever at rattet låser seg helt under stunt kjøringaldri hørt om dette noe sånt jeg..![]()
Men aldri opplevd servolåsing i en toyota
GT4 CS skrev:Ved gjenntatte sleng på bilen og om man utsetter den for g krefter som det ikke er helt normalt at man gjør klarer ikke servopumpa i alle biler levere det den skal. Og det føles som om rattet låser seg. Har opplevd dette i ford.peugot og div vag biler. Peugot var de verste, full spikker inn i rundkjøring og da man skulle svinge seg ut var rattet låst, blitt noen runder ekstra hehe. Eneste vag jeg ikke har merket det i som jeg har banket mer en nødvendig er seat leon 180hk. En av de mere kuleste biler jeg har prøvdhøres ut som noe som ikke er tilfelle med elektrisk servo? eller?![]()
Er jo ikke noe stort problem med det her og servo, er kun i grenseland mellom idioti og galskap jeg har opplevd servolås
hovik skrev:Hvis man for det meste bruker bilen til lukeparkering, er servo på Mr2 kjekt. Ellers er det bare bortkasta. Bilen er lett på forhjula, og uansett dekkdim blir det ikke veldig tungt.støyen fra servoen KAN påvirke en evt forsterker til stereoanlegg hvis forsterkeren blir liggende helt inntil. men det var ikke noe problem når jeg fikk løfta forsterkeren noen cm.. slår ikke inn på kablene heller, så null problem
Var noen her som klagde over eletrisk støy fra servoen på Mr2, men vet ikke om det er reelt problem.
chris skrev:Tja, vet nå ikke det helt. Vil heller tro at det oppleves at den sporer mer, pga du får en mer kontant følelse med underlaget. Tviler på at servoen gjør at bilen sporer mer/mindre.
ellers så sies det også at mr2 uten servo sporer veldig mye mer enn en med..
angrykid skrev:var bare noe jeg har hørt/lest. derav det store spørsmålstegnetchris skrev:Tja, vet nå ikke det helt. Vil heller tro at det oppleves at den sporer mer, pga du får en mer kontant følelse med underlaget. Tviler på at servoen gjør at bilen sporer mer/mindre.
ellers så sies det også at mr2 uten servo sporer veldig mye mer enn en med..