Lillegul er ferdig innkjørt og ute på veien igjen (bedre seint enn aldri...)
Ambisjonene om å la den stå inne i vinter er ikke like sterke lenger, må si det er godt å kjøre skikkelig bil igjen. Markus var *litt* misunnelig her om dagen tror jeg
Ellers er det fortsatt litt som gjenstår:
1. Mappingen er gjort ganske grovt. Har ikke lyst å betale tusenvis av spenn for å mappe den opp med CT26'en som egentlig ikke skal stå på. Fant også ut at det ikke er ideelt å mappe når det er så kaldt som nå. (grunnmap'ene er ved 20 grader, blir masse kalkulatortrykking for å finne hva en må justere til nå

)
2. etter å ha fiksa problemet fra i sommer med at jeg ikke fikk trykk før ved 4500 omdreininger, har jeg nå motsatt problem -> boostcreep. Så vidt jeg kan skjønne er det tre muligheter til dette: 1. actuatoren ser ikke det reelle trykket. 2. wastegate-flappen åpner seg bare delvis. 3. motoren puster så godt at den interne wastegaten ikke har nok flow til å få unna nok gasser... "Time will show!"
3. Få på HKS turboen!!!!

(vil jo løse litt opp i både punkt 1. & 2. i samme slengen) Er i gang og sanker delene til dette, står stort sett på å få lagd downpipe og innsug.
PS: Hvis noen flinke mennesker har mulighet til å hjelpe å få fiksa det kjapt så skrik ut!

-------------------------------------
'72 Celica (RA21/TA22)
Solskinnscruiseren
'94 MR2 Turbo (SW20)
Lillegul
'87 Corolla bane/leke prosjekt (AE86)
Hachi'n
'83 Starlet (KP61)
Sølvpilen
'90 Starlet arbeids/vinter go-cart (EP81)
'83 Starlet delebil/impulskjøp (KP61)
'73 Datsun 240Z