Mr2Nyter'n;p skrev:Veilside er enda stygt i mine øyne... Ser ut som at bilen faktisk kunne trengt et hjulsett til helt forrerst for at bilen ikke skal tippe pga all dødvekta i fronten... Større luftinntak enn et F-16 og for hvilken nytte? Har du IC foran der? Nei... Kun en radiator... Den trenger strengt tatt ikke så mye kjøling... Og forresten... Hvis man "hater" vippelyktene på mr2... Hvorfor kjøpe mr2? Urgh... Måtte bare få det ut.. Spurte jo etter meninger og her var min oppriktige no-asskisser mening... 
Får jeg lov å stille deg ett lite kontraspørsmål til dette med vippelykter?
Scenario: du har kjøpt deg en bil du virkelig har hatt lyst på siden du var gammel nok til å stave ordet bil. Den er drømmebilen over alt på jord, men har en liten drawback. lyktene på bilen er ikke heeelt slik du husket det fra drømmene dine. Skal dette være nok til å gjøre at du ikke kjøper bilen? Eller finnes det alternative løsninger som kan gjøres, slik at du slipper å se "feilen" med bilen til daglig?
jeg tror det at så lenge man har mr2, så kan man bruke lyktene når man har bruk for dem, ellers kjøre med dem nede. Bilen er mye mere clean når lyktene er nede, det kan du ikke argumentere imot.

eller.. du kan jo, men argumentene dine vil nok falle i grus
/rant off.
90tallet ringte i stad....
De lurte på om folk enda bruker slike kitt,
de lo,
og la på...
Sture Vedal