He, he... klarte ikke å la være å legge inn en liten tråd selv om ikke alt er helt avklart enda...
Markus og jeg har snakka litt om et lite prosjekt sammen, nemlig å bygge løpsbil. Blir ikke snakk om noe vilt i første omgang, men skal godkjenne den for løp i en eller annen klasse. Skal også godkjennes med begge som førere slik at vi kan kjøre annen hver gang. Dette er snakk om et langtids-prosjekt.
Kjøp av råkarroseri har jeg avtalt ikveld, så da har ballen såvidt begynt å rulle. Karrosseriet det er snakk om er en '97 modell MR2 hardtop! så dette har jeg virkelig tro på!
Mer info kommer....

Markus og jeg har snakka litt om et lite prosjekt sammen, nemlig å bygge løpsbil. Blir ikke snakk om noe vilt i første omgang, men skal godkjenne den for løp i en eller annen klasse. Skal også godkjennes med begge som førere slik at vi kan kjøre annen hver gang. Dette er snakk om et langtids-prosjekt.
Kjøp av råkarroseri har jeg avtalt ikveld, så da har ballen såvidt begynt å rulle. Karrosseriet det er snakk om er en '97 modell MR2 hardtop! så dette har jeg virkelig tro på!

Mer info kommer....
-------------------------------------
'72 Celica (RA21/TA22) Solskinnscruiseren
'94 MR2 Turbo (SW20) Lillegul
'87 Corolla bane/leke prosjekt (AE86) Hachi'n
'83 Starlet (KP61) Sølvpilen
'90 Starlet arbeids/vinter go-cart (EP81)
'83 Starlet delebil/impulskjøp (KP61)
'73 Datsun 240Z
'72 Celica (RA21/TA22) Solskinnscruiseren
'94 MR2 Turbo (SW20) Lillegul
'87 Corolla bane/leke prosjekt (AE86) Hachi'n
'83 Starlet (KP61) Sølvpilen
'90 Starlet arbeids/vinter go-cart (EP81)
'83 Starlet delebil/impulskjøp (KP61)
'73 Datsun 240Z