Jeg bare går og venter på at en av sidene mine skal bli mishandlet. Har en nabo på min høyre side i p-huset (til venstre på bildet) som ALDRI klarer å parkere inntil veggen, med det resultat at bilene våre blir stående klin inntil hverandre. Har ved et par-tre anledninger lagt lapp på ruta hans, uten at det funker. Han er sånn HVPU-fyr som har fått lov til å slippe til i det frie samfunn, noe som er kurant nok, men han burde ikke hatt lov til å parkere i huset. Selvfølgelig er bilene på siden av bilen min tilsammen verdt ca 20 000 kroner...
Uansett, jeg parkerer iht strekene på gulvet, og om det betyr at han fjotten må gå inn via sin passasjerdør, så får det bare bety det.
Jeg sjekker høyre-sida på bilen hver gang, for å si det sånn, og kommer ikke til å nøle med å anmelde han hvis det er bulker der.
P-huset er nok sannsynligvis dimensjonert etter Fiat 127 eller lignende biler, det er i hvertfall sykt trangt der.
*grr*
Vedlegg
Bilde000.jpg (43.74 kiB) Vist 2240 ganger
Ikke noe stjerneglis det her heller... Bilde007.jpg (70.13 kiB) Vist 1828 ganger
2000 Lexus IS 200
x - 2001 Celica T-Sport
x - 1997 Celica AT200
x - 1999 Corolla
---
Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one.