TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjøpesenter bulk

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #84640  av Insainz

Var på jobb og da jeg skulle hjem var bakfangeren STYGT behandlet av en annen bilist :( men lå det noen lapp der?? NEI!
MÃ¥ jo ha merka det..Heldigvis har jeg en pensjonert oppretter og lakkerings onkel til nabo som fixer dette meeget gunstig :)
men slike ting er så unødvendig..

#84737  av kaimagne

Jeg bare går og venter på at en av sidene mine skal bli mishandlet. Har en nabo på min høyre side i p-huset (til venstre på bildet) som ALDRI klarer å parkere inntil veggen, med det resultat at bilene våre blir stående klin inntil hverandre. Har ved et par-tre anledninger lagt lapp på ruta hans, uten at det funker. Han er sånn HVPU-fyr som har fått lov til å slippe til i det frie samfunn, noe som er kurant nok, men han burde ikke hatt lov til å parkere i huset. Selvfølgelig er bilene på siden av bilen min tilsammen verdt ca 20 000 kroner...

Uansett, jeg parkerer iht strekene på gulvet, og om det betyr at han fjotten må gå inn via sin passasjerdør, så får det bare bety det.

Jeg sjekker høyre-sida på bilen hver gang, for å si det sånn, og kommer ikke til å nøle med å anmelde han hvis det er bulker der.

P-huset er nok sannsynligvis dimensjonert etter Fiat 127 eller lignende biler, det er i hvertfall sykt trangt der.

*grr*
Vedlegg
Bilde000.jpg
Bilde000.jpg (43.74 kiB) Vist 2239 ganger
Ikke noe stjerneglis det her heller...
Ikke noe stjerneglis det her heller...
Bilde007.jpg (70.13 kiB) Vist 1827 ganger

#84748  av Insainz

Herregud..Dette så skummelt ut! bytte parkplass ell sette opp skumgummi madrasser inntil bilen din :)

#84751  av kaimagne

Hehe... Kanskje det! I hvertfall på den høyre sida av bilen min, det er han som er farligst. Han på den venstre sida er "normal", og parkerer slik jeg vil at han skal parkere.

Nå har jeg laget lapper som jeg skal ha liggende i bilen min, som jeg kan slenge på frontruta til han andre.

"Vennligst parkèr litt nærmere veggen, jeg er litt redd for lakken på bilen min når du parkerer så nært og må snike deg inn. Jeg må parkere så nærme streken jeg klarer for at jeg ikke skal få samme problem med bilen på min andre side. Han må i sin tur også parkere så nærme streken som mulig, for å ha mulighet til å komme seg ut."

Har åtte slike lapper, når de er brukt opp, henter jeg inn celicat23 til å komme og sparke... *ironi*

#84790  av celicat23

Hvis du VIRKELIG hadde brydd deg om bilen så ville du gjort noe mer med situasjonen enn å bare syte om det på ett diskusjonsforum på internet.

That's what I think.

#84796  av GT_rider

Som hva da?
Skal han taue bort bilen til naboen bare fordi den står litt for nerme hans celica? Neppe..
Kan jo høre om han får bytte plass med noen andre i beboere :P

#84815  av celicat23

GT_rider skrev:Som hva da?
Skal han taue bort bilen til naboen bare fordi den står litt for nerme hans celica? Neppe..
Kan jo høre om han får bytte plass med noen andre i beboere :P
Bytte plass er en ting. Kunne rett og slett bytte med han som står på andre siden.

En annen ting er at det går å prate med folk, istedenfor å bare legge igjen lapper.

Leie en egen garasje til celica'n, og kjøre noe dritt hjem som kan parkeres ved mongisen?

Hm.

#84935  av Mr2Nyter'n;p

Uff... Den situasjonen der ser rett og slett bekmringsverdig ut... Håper han duden tar hintet etter et par tre åtte lapper da... Det MÅ han... :!:
Men som du sier... Bulk = Anmeldelse...