TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som vet? (info om fotobokser)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#85929  av Goose

chris skrev:
Goose skrev:Kul sak, men mapmonkey + PC = full GPS software med alle fotoboksene.... ;)
er et fåtall som gidder bygge pc i bilen vettu ;) her får man ferdig sak til 4 lapper :) liten sak som ikke tar noe plass
Sant det. Men det er flere og flere som finner ut av av det er veien å gå ;)

En annen ting som man kan kjøpe er GPS med PDA. koster 3600 og er veldig kjekk, dor den kan du ha over alt med. Plus at den viser byer, gateadresser, hus nr rett og slett fullverdig gps sak men i tilleg fullverdig pda ;)

#85977  av MR_T

Goose skrev:Kul sak, men mapmonkey + PC = full GPS software med alle fotoboksene.... ;)
Åssen pc har du i bilen? ITX regner meg med, skal selv bygge pc i bil men sliter med å finne plass til skjermen :/ har en 7" med Touch og VGA.
Tror jeg må lage til noe med glassfiber eller no tenkte kanskje å fjerne utluftingen rett over cdspilleren

#85980  av Goose

Ja jeg har itx, det er jo det som brkuer minst power;)

Hvilken skjerm har du?

Har du lilliput så kan du kjøpe en motorisert indash hus til den.
Du har vel domme cd-spiller slot... ;)

#85992  av MR_T

Goose skrev:Ja jeg har itx, det er jo det som brkuer minst power;)

Hvilken skjerm har du?

Har du lilliput så kan du kjøpe en motorisert indash hus til den.
Du har vel domme cd-spiller slot... ;)
har lilliput ja, hmm hvor får man tak i slik? Har bare 1 Din plass i front :/ men blir vel frem med dremmel :twisted: ....kanskje

#85997  av Goose

her har du http://www.digitalww.com/IH002.htm denne motoriserte huset er kun for lilliput skjermer.

BTW. Jeg skal ha en bestilling der i fra snart så vi kan kanskje betille sammen?

#86010  av MR_T

Goose skrev:her har du http://www.digitalww.com/IH002.htm denne motoriserte huset er kun for lilliput skjermer.

BTW. Jeg skal ha en bestilling der i fra snart så vi kan kanskje betille sammen?
Ser bra ut, kunne tenkt å sett noe bilder/video av motor og mekanikk, må være en grei løsning men ut fra bildene ser den veldig aktuell ut ja, si fra når du skal bestille så slenger jeg meg på

#86011  av Goose

Jeg venter bare på at M1 PSU kommer på lager...