2r-e-rik skrev:kennethx skrev:Da får jeg sympatisere litt med 2r-e-rik da siden dere andre ikke gjør det.
<---------------- TAKK
kennethx skrev:
Ting som dette tar lang tid, og man lurer seg selv om man tror det er noen "kjappe" løsninger. Dersom du sier at det ikke var noe problem, ja så var du aldri i livet virkelig glad i den jenten i utganspunktet.
for å si det sånn... jeg var villig til å gjøre hva som helst for henne... jeg kunne drepe for henne... alt hun ville ha fikk hun... å det var ikke får å smiske eller no sånt... det var fordi jeg virkelig elsket henne over alt på jord... satte tilog med bil hobby'en på hylla... selv om jeg aldri har greid å ikke nevne noe bilrelatert på en dag...
kennethx skrev:
Og 2r-e-rik, kos deg med hobbyen din du, for snille gutter ordner det seg til slutt. 
Jeg vet akkurat hvordan du har det... Vi har alle vært i en lignende situasjon selv før eller siden. Verden raser sammen for en og en går fra å være en smilende kar med godt humør til å bli en mutt særing med mye frustrasjon og sinne inne i seg... Det er ikke meningen å virke respektløs eller usympatisk... det jeg mente var at ALLE som havner i en slik situasjon vil sitte å sture og syntes synd på seg selv.. noen får draps tanker og selvmordstanker...
Men felles for alle er at det tar TID å komme over det. Tiden leger alle sår.. Når jeg slo opp med x-dama mi så tok det ikke mer enn ca en MÅNED før jeg innså hvilken forferdelig tabbe jeg hadde gjort.. men da var det allerede for sent, hun hadde funnet en ny... Ble sittende å sture leeenge... bare tanken på en annen jente gjorde meg kvalm...
Så jeg snakker av erfaring når jeg sier at det beste er å komme seg videre så fort som mulig! det blir på akkurat samme måte som med folk som blir utsatt for en bilulykke. De blir redde for å kjøre bil igjen, derfor er det viktig å komme seg bak rattet så fort som mulig for å overvinne angsten... Om man isolerer seg lenge nok så mister man til slutt kontakten med omverdnen og det blir vanskelig å stole på andre jenter igjen.. man bygger etter hvert en mur rundt seg som er så høy at INGENTING kan komme gjennom den...
Så ta det fra meg: Glem henne... Smil og vær glad! Flørt litt med andre jenter.. la jentene se at du er en munter og trivelig kar med mye godt humør og utstråling! Som de andre sier: drømmedama møter du når du MINST venter det! Med tanke på det som skjedde sist så var tydeligvis ikke x-dama di den rette for deg... den rette har du enda ikke møtt... For den som er rett for deg ville aldri gjort noe sånt mot deg..
Så mist ikke håpet! men for all del! sitt ikke inne og syntes synd på deg selv... KOM DEG UT! det er det eneste som hjelper! dessuten hadde sikkert x-dama di syntes du var patetisk som satt der på den måten der.. kom deg ut og sjekk andre damer.. så skjønner ho at du kan få deg bedre damer enn henne... enden på visen er nok at hun blir litt sjalu også.. hun ser nok helst at du sitter inne og slår hodet i veggen... Ikke gi henne den tilfredstillelsen!
KOM DEG UT! Livet går videre, du finner en ny og bedre.... bare vent!