TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#88892  av 2r-e-rik

kennethx skrev:Da får jeg sympatisere litt med 2r-e-rik da siden dere andre ikke gjør det.
<---------------- TAKK
kennethx skrev: Ting som dette tar lang tid, og man lurer seg selv om man tror det er noen "kjappe" løsninger. Dersom du sier at det ikke var noe problem, ja så var du aldri i livet virkelig glad i den jenten i utganspunktet.
for å si det sånn... jeg var villig til å gjøre hva som helst for henne... jeg kunne drepe for henne... alt hun ville ha fikk hun... å det var ikke får å smiske eller no sånt... det var fordi jeg virkelig elsket henne over alt på jord... satte tilog med bil hobby'en på hylla... selv om jeg aldri har greid å ikke nevne noe bilrelatert på en dag...
kennethx skrev: Og 2r-e-rik, kos deg med hobbyen din du, for snille gutter ordner det seg til slutt. :)
Sist redigert av 2r-e-rik den 15 feb 2005 16:47, redigert 1 gang totalt.

#88894  av GT4 CS

Har du helt rett i GT_rider, ikke alltid like lett og finne dem, men de finnes :D

#88921  av FireWalk

2r-e-rik skrev:
kennethx skrev:Da får jeg sympatisere litt med 2r-e-rik da siden dere andre ikke gjør det.
<---------------- TAKK
kennethx skrev: Ting som dette tar lang tid, og man lurer seg selv om man tror det er noen "kjappe" løsninger. Dersom du sier at det ikke var noe problem, ja så var du aldri i livet virkelig glad i den jenten i utganspunktet.
for å si det sånn... jeg var villig til å gjøre hva som helst for henne... jeg kunne drepe for henne... alt hun ville ha fikk hun... å det var ikke får å smiske eller no sånt... det var fordi jeg virkelig elsket henne over alt på jord... satte tilog med bil hobby'en på hylla... selv om jeg aldri har greid å ikke nevne noe bilrelatert på en dag...
kennethx skrev: Og 2r-e-rik, kos deg med hobbyen din du, for snille gutter ordner det seg til slutt. :)
Jeg vet akkurat hvordan du har det... Vi har alle vært i en lignende situasjon selv før eller siden. Verden raser sammen for en og en går fra å være en smilende kar med godt humør til å bli en mutt særing med mye frustrasjon og sinne inne i seg... Det er ikke meningen å virke respektløs eller usympatisk... det jeg mente var at ALLE som havner i en slik situasjon vil sitte å sture og syntes synd på seg selv.. noen får draps tanker og selvmordstanker...

Men felles for alle er at det tar TID å komme over det. Tiden leger alle sår.. Når jeg slo opp med x-dama mi så tok det ikke mer enn ca en MÅNED før jeg innså hvilken forferdelig tabbe jeg hadde gjort.. men da var det allerede for sent, hun hadde funnet en ny... Ble sittende å sture leeenge... bare tanken på en annen jente gjorde meg kvalm...

Så jeg snakker av erfaring når jeg sier at det beste er å komme seg videre så fort som mulig! det blir på akkurat samme måte som med folk som blir utsatt for en bilulykke. De blir redde for å kjøre bil igjen, derfor er det viktig å komme seg bak rattet så fort som mulig for å overvinne angsten... Om man isolerer seg lenge nok så mister man til slutt kontakten med omverdnen og det blir vanskelig å stole på andre jenter igjen.. man bygger etter hvert en mur rundt seg som er så høy at INGENTING kan komme gjennom den...

Så ta det fra meg: Glem henne... Smil og vær glad! Flørt litt med andre jenter.. la jentene se at du er en munter og trivelig kar med mye godt humør og utstråling! Som de andre sier: drømmedama møter du når du MINST venter det! Med tanke på det som skjedde sist så var tydeligvis ikke x-dama di den rette for deg... den rette har du enda ikke møtt... For den som er rett for deg ville aldri gjort noe sånt mot deg..

Så mist ikke håpet! men for all del! sitt ikke inne og syntes synd på deg selv... KOM DEG UT! det er det eneste som hjelper! dessuten hadde sikkert x-dama di syntes du var patetisk som satt der på den måten der.. kom deg ut og sjekk andre damer.. så skjønner ho at du kan få deg bedre damer enn henne... enden på visen er nok at hun blir litt sjalu også.. hun ser nok helst at du sitter inne og slår hodet i veggen... Ikke gi henne den tilfredstillelsen!

KOM DEG UT! Livet går videre, du finner en ny og bedre.... bare vent! :D

#88923  av Mr2Nyter'n;p

2r-e-rik: Svært bra at vi fikk avklart den saken :wink: Da har vi ca samme forhold til bilene våre... Heldige biler.. Jeg har opplevd det samme som det 2 ganger og det svei no så jævlig... Saken er at jeg reagerte ved å bli forbanna på kvinnfolk generelt og endte opp med å miste mange av mine beste venner.. Angrer noe sinnsykt på dette og ser nå i ettertid at et sannhetens ord kanskje kunne redda meg fra å ødelegge så mye for meg selv... Var a utro mot deg, er det bra du ble kvitt a med en gang i stedet for at du måtte blitt i forholdet og hatt mistanker...

Firewalk: Word right back at ya :wink: :P Tror vi tenker mer likt enn vi liker å innrømme jeg.. :wink:

#88925  av cameleon

Jeg var sammen med ei som var utro for ei stund tilbake. Det var et godt eksempel på ei som skulle sole seg i dyre biler, ha dyre gaver osv osv. Endte opp med at hun for på en som gikk i samme klasse som henne og hvor begge gikk bak min rygg og sa mye dritt om meg til andre som overhode ikke var sant. Hun var et skikkelig monster av ei jente. Det skal jeg skrive under på. No wonder she is still single.

Gå ut på byen. Se etter andre jenter. Gjør alt du kan for å få henne sjalu. For de nauta der kommer ALLTID tilbake med helt patetiske unnskyldninger osm om at de var full og ikke viste hva de gjorde. Om ikke med en gang så kommer de tilbake med tid og stunder.

Og vit selv at du kan få deg noe så sinnsykt mye bedre enn henne. Uansett hva du gjør så IKKE ta henne tilbake. Once a cheater always a cheater.

#88928  av conniew

Veeel.. må si en liten sak på det der.. once a cheater.. always a cheater? Det gjelder ikke alle, det mener nå jeg.. Det gjelder mange, men ikke alle. Greit nok, man kan være ekstra skeptiske på de som har vært utro før, og det kan være vanskelig å lære seg å stole på dem, men bare fordi de begikk en feil tidligere, betyr det ikke at de nødvendigvis kommer til å begå den samme feilen en gang til (om det var en feil da, og ikke meningen). Man lærer av sine feil!

Men sant, hadde jeg vært en av de som hadde funnet ut at kjæresten har vært utro... så hadde jeg ikke stolt på ham mere. Utroskap ødelegger alt i et forhold, for å si det sånn. Men om man blir sammen med noen som sier at de har vært utro i et tidligere forhold, men angrer seg, skal man ikke si at hun/han helt sikkert kommer til å være utro mot deg bare fordi vedkommende har vært utro før. Derimot om de IKKE angret seg, og har gjort det flere ganger, da har vi den personen som de fleste ikke ville hatt noe forhold med.

#88929  av FireWalk

jepp, det skader ikke å gjøre henne sjalu. Men pass på at du ikke prøver å gjøre henne sjalu for å få henne tilbake... du må gjøre det for din egen del! fordi du vil ha deg nye damer... ikke gå i felle å bli sammen med ho igjen.. noen ganger kan utroskap unskyldes, men som regel så vil det gjenta seg om man ikke viser den parten det gjelder at det ikke tolereres...

#88935  av cameleon

FireWalk skrev:noen ganger kan utroskap unskyldes
Da skal det pinade være en god grunn altså :lol: om dama er multimilliardær og er villig til å gi deg en milliard om du fortsatt er sammen med henne eller noe slik :P

#88939  av FireWalk

cameleon skrev:
Da skal det pinade være en god grunn altså :lol: om dama er multimilliardær og er villig til å gi deg en milliard om du fortsatt er sammen med henne eller noe slik :P
hehe.. må ikke være så firkanta nåda :) Det jeg mener er at om to stk virkelig elsker hverandre og den ene parten havner i det uføre å drikke seg drita full og noen f.eks utnytter henne mens hun er helt borte i natta... og hun ikke husker noe selv.. og blir helt KNUST etterpå når hun finner ut hva hun har gjort..... altså.. det KAN faktisk forekomme utroskap enda man DYPT og inderlig elsker den andre.. var det jeg mente. så i noen få tilfeller så KAN DET jo faktisk skje uten at vedkommende dermed er en JÆVEL..... og da kan det være rom for å fortsette å prøve.... selv om det blir vanskelig med mye misstenksomhet osv...

Noen få ganger så er det faktisk rett å Tilgi. Hver situasjon er forskjellig vet du :) man kan ikke være SÅ firkantet at man glemmer at vi alle tross alt bare er mennesker...

Selv om JEG som sikkert alle har skjønt er VELDIG imot utroskap, så grer selv ikke jeg ALLE over en kam...
:)

#88941  av Fredrik

Dere må ikke gi opp damer... De er vesener vi gutter aldri kommer til å forstå oss på, men det er jaggu gode å ha ;)

Har sjøl hatt en sånn, jeg-får-aldri-dame-tid.. Og man må feile litt for å lære (som med alt annet)..
Gi dere litt tid til å tenke over hva dere vil ha i ei jente.. Og når dere treffer noen så ikke forhast dere inn i et forhold.. Lær dama å kjenne.. Det kan dukke opp mange ting man ikke liker og kan havne i en situasjon, hvor det er vanskelig å slå opp..
cameleon skrev:Once a cheater always a cheater.
Og du snakker av erfaring? Guess not!

#88944  av sw20

veit ikkje heit ditta der med at det bare e å drikke seg sønder og sammen for så å vere utro uten å ville det...

de hender at av og til når e drikke ender det med at e blir så full at e ikkje heilt klarer styre meg men e tenker somregel klart ... i den grad at e tenker..... hehe... blir nesten litt redd jenter som kommer for nært når e e full e.... :?: :?: :shock:

men det hadde aldri falt meg inn å vere utro i fylla.... blir somregel bare veldig munter og blid....

kanskje litt tulen... men altid blid... :D sykkla foreksempel 3 runde rundt bana på våler når det var gatebil i fjord....

hadde ikkje bil å kjøre med sjønna dåkke.... :roll: :roll:

foresten heilt enig Fredrik... den som venter på noe godt venter ikkje forjeves... :D

#88947  av cameleon

Fredrik skrev:Dere må ikke gi opp damer... De er vesener vi gutter aldri kommer til å forstå oss på, men det er jaggu gode å ha ;)

Har sjøl hatt en sånn, jeg-får-aldri-dame-tid.. Og man må feile litt for å lære (som med alt annet)..
Gi dere litt tid til å tenke over hva dere vil ha i ei jente.. Og når dere treffer noen så ikke forhast dere inn i et forhold.. Lær dama å kjenne.. Det kan dukke opp mange ting man ikke liker og kan havne i en situasjon, hvor det er vanskelig å slå opp..
cameleon skrev:Once a cheater always a cheater.
Og du snakker av erfaring? Guess not!
Ja jeg snakker av temmelig god erfaring. Nå har jeg vært i en del forhold og det har endt opp med at ALLE de jeg har vært sammen med har endt opp i køya sammen med en eller annen fjott. Og alle sammen skylder på fylla. fylla fylla fylla. altså UANSETT hvor drtita du er så har du en viss kontroll. t.o.m jeg som halveis har slepet meg bortover veien med to kilometer spy bak meg har aldri funnet på noe slik selv om jeg hadde hatt muligheten.

Men altså om dama hadde blacket og noen hadde voldtatt henne eller noe i den duren, så hadde jeg ikke slått opp eller noe slik.

#88949  av Fredrik

Uansett så er du vel enig at "once a cheater, always a cheater" er å overdrive?
Folk lærer faktisk a feila sine (veit med meg sjøl at jeg har lært kraftig mye a den ene feilen!)... Men det er jo dem som aldri lærer uansett da...

Er også enig i at utroskap ikke skal unnskyldes/tilgis (så lenge det er selvforskyldt)...
Og fylla har skylda? Ja, veldig lett å skylde på alkoholen.. :roll:

#88950  av cameleon

FireWalk skrev:
cameleon skrev:
hehe.. må ikke være så firkanta nåda :) Det jeg mener er at om to stk virkelig elsker hverandre og den ene parten havner i det uføre å drikke seg drita full og noen f.eks utnytter henne mens hun er helt borte i natta... og hun ikke husker noe selv.. og blir helt KNUST etterpå når hun finner ut hva hun har gjort..... altså.. det KAN faktisk forekomme utroskap enda man DYPT og inderlig elsker den andre.. var det jeg mente. så i noen få tilfeller så KAN DET jo faktisk skje uten at vedkommende dermed er en JÆVEL..... og da kan det være rom for å fortsette å prøve.... selv om det blir vanskelig med mye misstenksomhet osv...

Noen få ganger så er det faktisk rett å Tilgi. Hver situasjon er forskjellig vet du :) man kan ikke være SÅ firkantet at man glemmer at vi alle tross alt bare er mennesker...

Selv om JEG som sikkert alle har skjønt er VELDIG imot utroskap, så grer selv ikke jeg ALLE over en kam...
:)
Det kommer vel litt an på hva man definerer som utroskap også da. Det du skriver der regner jeg som litt dypere enn utroskap og samtidig en del mer alvorlig. Om noen forgriper seg på en person så vil jeg beskrive det som en litt annen form enn utroskap.

#88952  av cameleon

Fredrik skrev:Uansett så er du vel enig at "once a cheater, always a cheater" er å overdrive?
Folk lærer faktisk a feila sine (veit med meg sjøl at jeg har lært kraftig mye a den ene feilen!)... Men det er jo dem som aldri lærer uansett da...

Er også enig i at utroskap ikke skal unnskyldes/tilgis (så lenge det er selvforskyldt)...
Og fylla har skylda? Ja, veldig lett å skylde på alkoholen.. :roll:
Når jeg skrev det innlegget der så tenkte jeg mer på personlige erfaringer. Og jeg skal innrømmet at det er feil og si at ALLE er slik. Kanskje er det mer jeg som har havnet borti helt feli type damer tidligere i og med at jeg vet at ingen av x'ene mine klarer å holde seg til en person av gangen.
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 1165