GT_rider skrev:Oiii..!!! Snakk om hett tema.. Tråden har jo auka med 2-3 sider siden eg var innom i ettermiddag..
SÃ¥ er det jo og ett tema, der folk har maange forskjellige, og ikkje minst personlige meininga.
Som f.eks camelon. Trur eg og hadde vært litt bastant vis eg hadde hatt like mykje uflaks på damefronten som han.
Sagt det før, og sier det igjen. Utroskap er ikkje bra knall
Det er noe ALLE bør kunne holde seg unna. Skal ikje være så vanskelig å styre unna om man virkelig er glad i partneren sin. Eller?? Noen som er uenig??
Hehe. Jeg synes vel egentlig utroskap er et ord som er lett for å bli missbrukt da. Jeg mener at når partneren er ved sine fulle fem og ender opp sammen med en annen person, at det er et knall ekempel på hva utroskap er. Men når noen f.eks drar nytte av en person som har blacket eller når noen ender opp med noen som er redd for å si nei i frykt for at personen f.eks kan være aggresiv og ikke ta et nei for et nei, så går det dypere og jeg regner ikke det som utroskap lengre.
Ja jeg har hatt en god del forhold med jenter som ikke klarte og klarer og holde labbene sine unna andre, og slike folk mener jeg er once a cheater always a cheater. Ikke det at de nødvendigvis MÅ ha seg med andre, men de har det i seg, og kommer det en sjarmerende og kjekk gutt/jente som gjør det de kan, så tviler jeg sterkt på at de holder seg tilbake.
Min mening er at når man er sammen med noen så må man klare å sette grenser for seg selv også. Om man er veldig nærtagen i fylla så trenger man ikke nødvendigvis å drikke seg sørpe for så og gi fylla skylla etterpå. Det blir litt vel enklet spør dere meg. Er man i et forhold så er man i et forhold. Man skal ikke da oppføre seg som om man er singel.
They say, "Evil prevails when good men fail to act." What they ought to say is, "Evil prevails."
91. Toyota Mr2 2.gen Turbo